https://www.bfn.ir/Article/33256 پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما

  • دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5829
  • RSS

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما بخش اول

توانایی اجرای پروژه های CRM به مراتب مهمتر از خود پروژه CRM است .
گزارشات مختلفی از میزان موفقیت پروژه های CRM وجود دارد.این آمار در صنایع مختلف نیز متفاوت است به طور متوسط بین 30 تا 60 درصد پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری در زمینه نرم فزاری یا اجرای استراتژی دچار شکست می شوند.اما با وجود هشدارها متاسفانه مدیران این آمار را جدی نمی گیرند
در سال 94 حدود 33 درصد مشتریان ما مدیرانی بودند که CRM در شرکت خود پیاده کرده بودند (مثل شرکت دانیک –خوراک دام ،شرکت پرسان –تبلیغاتی و شرکت کیان مهرزاد –دکوراسیون داخلی)


پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما بخش اول

شرکتهایی که نام بردم با نرم ماکروسافت سی آر ام مشتریان خود را مدیریت می کردند. در این شرکتها ، مشکل عدم توانایی نرم افزار ماکروسافت سی آر ام در مدیریت مشتریان نبود بلکه مشکل اصلی، عدم توجه مدیران به پیش شرطهای لازم برای اجرای موفق آمیز

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما بخش دوم

قبل از شروع کار یک کاغذ و قلم بردارید

اول چه انتظاری از CRM دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  •  سی آر ام در شرکت شما قرار است چکار کند؟
  •  چه مشکلاتی با اجرای CRM باید حل شود؟
  •  چه فرایندهایی با اجرای CRM بهبود پیدا می کند؟

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما بخش سوم

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما بخش سوم

اگر توانایی تغییر در شرکت و تیم کاریتون را ندارید CRM رو بیخیال شوید. اگر قرار است فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات بهبود پیدا کند باید تغییرشون دهیم.
در خیلی از سازمانها، همایشها و دوره های آموزشی همواره عبارت همیشه حق با مشتری است را شنیده‌اید.


آیا می دونید این شعار متعلق به 107 سال قبل است و متعلق به هری گوردون سلفریج مؤسس فروشگاه بزرگ سلفریج است؟!!!!


107 سال !!!!!!!!!!!!!!!!! تعجب نمی کنید چرا امروز با این همه تغییر و تحول ما هنوز این شعار رو در تعریف مشتری مداری قرار دادیم. در شرکت‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا، این عبارت سالهاست که استفاده نمی‌شود،. ولی متأسفانه هنوز در ایران بر آن تاکید می‌شود. هرچند شرکتهایی که این شعار را عنوان می کنند عموما بدترین خدمات ارایه می دهند .


107 سال قبل قدرت اصلی در اختیار فروشندگان بود و هیچ حقی برای خریداران قائل نبودند حتی خانومها حق رای نداشتند.
همیشه حق با مشتری است در 107 سال قبل با حق دادن به مشتری، حمایت از کارمندان، حمایت از حق رای خانمها برای سلفریج موفقیت بزرگی به همراه آورد.

پیش شرط‌ های لازم برای اجرای CRM در شرکت شما  بخش دوم


امروز قدرت اصلی (به دلیل افزایش عرضه)در اختیار خریداران است و وفاداری مشتریان به شدت کاهش پیدا کرده است. سرعت تغییر محیطهای کسب و کار به دلیل کانالهای ارتباطی زیاد شده. روش بازاریابی و فروش دیروز جواب گوی امروز نیست.


روشهایی که ماه قبل، هفته گذشته و روز قبل انجام می دادیم جوابگوی برطرف کردن نیاز های امروز نیست متاسفانه این مشکل اکثر ما ایرانیهاست که توانایی تغییر و تحول نداریم کاری که دیروز انجام دادیم رو امروز هم انجام می دهیم و جالب است که تعجب هم می کنیم که چرا اوضاع مثل قبل خوب نیست


فرایند تغییر در CRM

نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟