https://www.bfn.ir/Article/33245 مدیریت خدمات مشتریان در CRM
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت خدمات مشتریان در CRM

  • سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3748
  • RSS

مدیریت خدمات مشتریان در CRM
سیستم CRM تمامی جنبه های فرایند خدمات مشتریان در سازمان را از پاسخگویی به استعلام اولیه مشتری، پیشنهاد قیمت و پردازش آن، سفارش گیری و تعیین مناسب ترین فرد در سازمان برای سر و کار داشتن با مشتری گرفته تا تأیید نهایی خدمت و ارسال صورتحساب خدمت انجام شده برای مشتری پشتیبانی می کند.
مدیریت شکایات و درخواستهای مشتریان
امروزه شناسایی و پاسخگویی مناسب و به هنگام به درخواستها و شکایات مشتریان، دیگر یک استراتژی توسعه خدمات نیست بلکه یک الزام است. تصویر برند یک شرکت بسیار وابسته به تجربه مشتریان از نحوه رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان می باشد تحقیقات نشان داده است که مشتریان وفادار، اغلب کسانی بوده اند که در ابتدای خرید ناراضی بوده و بواسطه رسیدگی مناسب سازمان به شکایت ایشان، اقدام به خرید مجدد کرده اند. برخی از امکاناتی که CRM در حوزه مدیریت خدمات مشتریان در اختیار سازمان قرار می دهد عبارتند از:
1- دسته بندی درخواستها و شکایات در قالبهای مختلف و ارجاع آنها به یک گروه یا شخص خاص
2- ارزیابی عملکرد کارمندان در ارتباط با رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان
3- تخصیص سیستماتیک منابع انسانی به درخواستها و شکایات با الگوهای مختلف
4- پیش بینی درخواستها و شکایات مشتریان و برنامه ریزی منابع سازمان در جهت رسیدگی به آنها
5- ثبت درخواستها و شکایات مشتریان از طریق کانالهای ارتباطی سازمان مثل وب سایت بطور سیستماتیک و ارجاع سیستماتیک آنها به فرد یا گروهی خاص
6- اطلاع سیستماتیک مشتریان از روند رسیدگی به درخواستها و شکایات
7- ارزیابی رضایتمندی مشتریان در نحوه رسیدگی به درخواستها و شکایات
8- ثبت خدمات ارائه شده به مشتریان و دسترسی سریع کاربران به پروفایل مشتریان
9- امکان ایجاد گردش گردش کارها و فرایندهای اتوماتیک در ارتباط با رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان
10- امکان استفاده از گزارشات تحلیلی آنلاین و بروز
11- اندازه گیری متوسط زمان رسیدگی به درخواستها و شکایات به مشتریان
تنظیم قراردادها
CRM به کارشناسان و مدیران این امکان را می دهد تا به سادگی و به صورت خودکار قراردادهای سفارشی برای هر مشتری را تنظیم، تأیید، تصحیح و ارسال کنند. این کار سرعت تنظیم و ارسال قراردادها را به مشتری بسیار بالا برده و در نتیجه هیچ فرصت فروشی را به علت تأخیر در ارائه قرارداد از دست نخواهید داد.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟