https://www.bfn.ir/Article/33234 نقش نرم افزار CRM در افزایش فروش هنگام رکود
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نقش نرم افزار CRM در افزایش فروش هنگام رکود

  • پنج شنبه ۲۴ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3584
  • RSS

نقش نرم افزار CRM در افزایش فروش هنگام رکود
کسب و کارها در هر صنعتی به هر اندازه ای که باشند قادرند از مزیت های که سیستم های اتوماسیون بازاریابی و فروش مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه می دهند بهره مند شوند.
می توان کارهای تکراری را به نرم افزارCRM سپرد و در وقت نیروی فروش صرفه جویی نمود تا پرسنل فروش بتوانند سطح بالاتری از کارها را که به کسب و کار منفعت می رساند انجام دهند. به وسیله فناوری و استراتژی های ساختار یافته می توان معاملات بزرگی را در مدت زمان کوتاهتری انجام داد.
فرایندهای بازاریابی را به کمک ابزارهای هوشمندی مانند نرم افزار CRM سرعت ببخشید با چهار روش که عبارتند از:
1- مشتریان بالقوه مناسب را جذب نمایید.
حجم بالایی از مشتریان بالقوه ارتباط مشتقیم به حجم بالای فروش ندارند. شما می خواهید مشتریان بالقوه با کیفیت که به محصولات و خدمات شما علاقمند می باشند را جذب نمایید. با این کار شما اطمینان پیدا می کنید که مدت زمانی که صرف سرمایه گذاری بر روی مشتریان بالقوه کرده اید باعث یک کسب و کار سودمند شده اید.برای شناسایی مشتریان بالقوه ارزشمند می توانید از فیلترهای ویژه ای استفاده کنید مثلاً یک فرم پرسشنامه برای شناخت سازمان، اهداف و نیازها طراحی نمایید.برای جذب مشتریان قدرتمند یک بانک اطلاعاتی یکپارچه از مشتریان هدف و نیازهای آنها داشته باشید.
2- با ارزش ترین مشتریان خود را شناسایی کنید.
توسط سیستم CRM می توان ارزش مشتری بالقوه بر اساس جذابیت، میزان علاقمندی و آمادگی برای خرید را ارزیابی کنید پس بخش فروش می داند با هر مشتری بالقوه چه کند و چه فرایندی را دنبال کند و می تواند توسط خصوصیت قیمت گذاری سیستماتیک سیستم CRM بر اساس ارزش مشتریان بالقوه پیشنهاد قیمت دهد.
3- آنها را تغذیه کنید.
هنگامی که مشتریان را درقیف فروش خود در اختیار دارید تلاش کنید در این مسیر ارتباط منظم و پیوسته ای با مشتریان داشته باشید چون موجب نگه داشتن علاقه مشتریان در یک سطح مناسب می گردد.
4- به شکلی پیوسته فرایندهای بازاریابی خود را بهبود ببخشید.
با تحلیل اطلاعات و شاخص های بازاریابی و فروش به طور پیوسته، فرایندهای بازاریابی خودتان را بهینه و پالایش نموده و بازگشت سرمایه را سرعت ببخشید.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟