https://www.bfn.ir/Article/33223 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (eCRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (eCRM)

  • يکشنبه ۱۳ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4526
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (eCRM)
تعریف CRM
به تمامی فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که سازمان برای شناسایی، گسترش، ترغیب، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. از جهت دیگر می توان آن را یک عنصر عریض محاوره ای دانست که مراحل کلیدی کسب مشتری، حفظ مشتری و توسعه مشتری و تمایز مشتری را شامل می شود. که حفظ مشتری مهمترین عنصر است به دلیل اینکه حفظ مشتری موجود حدود پنج برابر ارزان تر از کسب مشتری جدید می باشد.
تعریف eCRM
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یک استراتژی بازاریابی، فروش و خدمات الکترونیکی یکپارچه است که در شناسایی، به دست آوردن و نگهداری مشتریان که بزرگترین سرمایه شرکت ها می باشند نقش دارد. مدیریت روابط با مشتریان الکترونیکی حاصل یکی از تغییرات بنیادین در باورها و پارادایم های تجاری می باشد و آن تغییر رویکرد سازمان ها از روابط انبوه و کلی با گروه های گوناگون مشتریان به روابط تک تک و مجازی با آنها از راه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. در حقیقت راهبرد تجاری است که به سمت افزایش حجم مبادله های تجاری شرکت پیش می رود. مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی نتیجه کاربرد وب و اینترنت به موجب تسهیل، پیاده سازی و کارایی سیستم های CRM است.
تفاوت CRM و eCRM
eCRM ابزاری است برای مشتری یابی و رفتار با مشتری که با توجه به نیاز روز ساخته و پرداخته شده است و به صورت فزاینده ای شرکت ها به سمت استفاده از آن سوق یافته اند و در واقع CRM و eCRM هر دو یک هدف را دنبال می کنند.
اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
  • قرار دادن مشتریان در رأس امور
  • حرکت از محصول گرایی به سمت مشتری گرایی
  • به وجود آوردن فرآیندهای کسب و کار کارآمد
  • بهره برداری از تکنولوژی
  • نوآوری، کیفیت، بهره وری در فرایندهای کسب و کار
  • بهتر شدن خرید و فروش
  • سودآوری
انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
eCRM عملیاتی
eCRM تحلیلی


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟