https://www.bfn.ir/Article/3086 مدل یکپارچه سازی کارکردهای کسب و کار در استراتژی بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدل یکپارچه سازی کارکردهای کسب و کار در استراتژی بازاریابی

  • شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4236
  • RSS

مدل یکپارچه سازی کارکردهای کسب و کار در استراتژی بازاریابی
پیرز و راجرز در سال 1998 چهار کارکرد اصلی کسب و کار را تشریح کردند که یک سازمان باید آن ها را در استراتژی بازاریابی خود مد نظر قرار دهد.همچنین از نظر آن ها این چهار کارکرد باید به همراه یکدیگر واقع شوند تا در جهان کسب و کار بین المللی به صورت موفقیت آمیز عمل کنند
 
تصدی مالی پایگاه داده ای اشتراکی – تقریبا تمام شرکت ها به نوعی دارای پایگاه داده ای مشتری می باشند اما نحوه استفاده آن ها از این پایگاه متفاوت است. مؤسسات مشتری محور با پایگاه داده ای به صورت دارایی اولیه سازمان رفتار کرده، سرمایه گذاری بر روی این پایگاه ها را به دقت مدیریت می کنند. تصدی پایگاه مشتری الزاما به شناسایی تفاوت های بین هر مشتری می پردازد
 
تولید، تدارک و ارائه خدمات – مؤسسات مشتری محور می بایست قادر به سفارشی سازی محصولات واقعی خود به نیازها و ترجیحات هر مشتری باشند. چرخه بازخور هر مشتری تنها زمانی مفید است که تعاملات با آن ها بتواند با شیوه هایی که مؤسسات نسبت به هر مشتری رفتار می کنند، ترکیب شود. برای دریافت خدمات و کالاهای واقعا سفارشی شده، مشتریان ابتدا مجبورند خواسته ها و نیازهای خود و همچنین نحوه تحویل آن را اظهار دارند. این امر مشتری را از یک هدف منفعل به مشارکت کننده فعال در فرآیند فروش تبدیل می کنند. این بدین معنی است که کارکردهای تولید و تدارکات باید در کارکرد بازاریابی سازمان، در سطح خرد هر مشتری ادغام شوند
 
ارتباطات بازار، خدمت به مشتری و تعاملات – ارتباطات بازاریابی و تمام اشکال تعامل با مشتری باید در یک کارکرد ترکیب شوند. بدون بازخور از هر مشتری، هیچ نوع همکاری و سفارشی سازی نبوده، تشخیص مفصل نیازهای آن ها میسر نمی شود.ایجاد فرصت های صحبت با مشتریان پیش فرض درخواست بازخور است.خود این مکالمات نیز در دانش فعلی سازمان از مشتری و نیازهای وی برای اطلاعات بیشتر ادغام می شود
 
مدیریت توزیع و کانال فروش – یکی از مسائل پیچیده در اجرای رویکرد مشتری محوری، حرکت از سیستم محصولات استاندارد با قیمت های یکسانی به سمت محصولات سفارشی شده در قیمت های خاص هر مشتری است

نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟