نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

پانزده گام برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری

  • شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1285
  • RSS

پانزده گام برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری

از آنجا که مدیریت ارتباط با مشتری از کلمه یا سه حوزه ی مدیریت،ارتباط و مشتری تشکیل شده است،برای ایجاد بهبودی در هر حوزه می توان و باید گام ها و اقدامات ویژه ای صورت داد.
الف- پنج گام در حوزه مشتری
ب- پنج گام در حوزه ارتباط
ج- پنج گام در حوزه مدیریت

پنج گام برای بهبود در حوزه مشتری

  • شفاف سازی در ایجاد پل ها و کانال های ارتباطی
  • برقراری و ایجاد رابطه
  • ایجاد اعتماد و اطمینان
  • ایجاد حق امتیاز و امنیت
  • ایجاد کیفیت در کالا و خدمت

پنج گام برای بهبود در حوزه ارتباط

  • آمادگی برای حمایت از مشتری در هنگام تماس
  • قبول این حقیقت که همیشه حق با مشتری است، حتی در شرایط وجود محدودیت ها و مشکلات
  • ایجاد این ذهنیت و باور در مشتری که او وجود منحصربه فرد و ممتازی است
  • تقاضا از مشتری برای بازگشت و خرید مجدد و توصیه به دیگران همراه با تشکر
  • ایجاد روابط جدید با افراد و سازمان ها به قصد حفظ و ادامه بقای واحد اقتصادی

پنج گام برای بهبود در حوزه مدیریت

  • بازاریابی و معرفی کامل محصول به مشتری قبل از فروش
  • اشراف پیدا کردن بر روندهای تکنولوژی، بازار و مصرف کننده ی نهایی
  • کاهش ریسک شرکت و مشتری
  • اندازه گیری پیشرفت ها در کسب رضایت مشتری
  • مدیریت صحیح در درک نیاز مشتری





نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟