نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

چگونه یک نرم افزار CRM خریداری کنیم؟

  • شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1272
  • RSS

چگونه یک نرم افزار CRM خریداری کنیم؟
در مرحله نخست در رابطه با مزیت های نرم افزار CRM در سازمان، میزان افت هزینه ها پس از پیاده سازی CRM، بدست آوردن میزان هزینه ای که برای انتخاب یک نرم افزار مناسب و همچنین میزان هزینه بازگشت سرمایه، گزارشی آماده کنیم.مشخص کنیم چه افرادی باید با این نرم افزار کار کنند و هدف مشخصی را در استفاده از این نرم افزار تعیین کنید مانند فروش بیشتر و بدست آوردن رضایت مشتری و ...
گروهی را برای معلوم کردن نیازهای سازمان به منظور انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب انتخاب کرده و این گروه رابط بین شما و بقیه کارمندان خواهند شد. بودجه خود را مشخص نمایید. الگوریتمی از جزئی ترین نیازهای خود تهیه کنید.
در مرحله دوم نیازها را مقایسه کنید:
در مورد نرم افزارهای موجود و امکانات آنها اطلاعاتی جمع آوری کنید. بعد از بین نرم افزارهایی که در مورد آنها تحقیق کرده اید چند تا از مناسبترین آنها را انتخاب کرده و با شرکت های تولید کننده آنها تماس بگیرید و در مورد نرم افزار شرکتشان بیشتر بپرسید پس از آن یک جلسه حضوری با بخش فروش شرکت و گروه داخلی CRM گذاشته و نحوه کارکرد نرم افزار را از آنها بپرسید سپس دموی نرم افزار را درخواست کنید.
اطمینان حاصل کنید این نرم افزار نیازهای شما در سازمان را برآورده می کند. و نرم افزار را براساس امکانات موجود آن انتخاب نمایید نه با توجه به امکاناتی که قرار است به آن اضافه شود.
و نهایتا در مرحله سوم (انتخاب نرم افزار مناسب):
نرم افزار CRM مناسب باید با بوجود آوردن کمپین های بازاریابی، پشتیبانی، اتوماسیون فروش، مدیریت تماس ها و هماهنگی و ارتباطات و برنامه ریزی امور داخل سازمان سود سازمان را افزایش دهد.
سعی کنید امکان دسترسی به نرم افزار CRM شما زیاد باشد (تحت وب باشد) زیرا امکان کنترل سازمان بهتر و ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟