نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1682
  • RSS

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور، از راه استفاده مناسب از فناوری های اطلاعات و ارتباطات است.
ارتباط شخصی شده، یعنی با هر مشتری، مطابق با سلایق، علایق و نیازهای همان مشتری ارتباط برقرار شود. به قول معروف همه را با یک چوب نزنیم و با هر مشتری مخصوص خودش ارتباط برقرار کنیم.
در این تعریف هم به مشتری سودآور، اشاره شده است. زیرا منابع سازمان را باید بر مشتریان با ارزش بالا متمرکز کرد.
 
مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش اصلي تشکيل شده است:
  • مشتری منظور از مشتري، مصرف‌کننده نهايي می باشد که در روابط ارزش‌آفرين، نقش حمايت‌کننده ای را دارا است.
  • روابط منظور از روابط، ايجاد مشتريان وفادارتر و سودمندتر از طريق ارتباطي ياد گيرنده است.
  • مديريت منظور از مديريت خلاقيت و هدايت يک فرايند کسب و کار مشتري‌محور و قرار دادن مشتري در مرکز فرآيندها و تجربه های سازمان.
اهمیت مشتری
پدر بازاریابی ایران (دکتر احمد روستا)  درمورد اهمیت مشتری می گوید:
مشتری مهم ترین بازدید كننده در محدوده كار ماست، او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم، او مزاحم كار ما نیست، او هدف كار ماست و او یك بیگانه در كار نیست, او بخشی از کار است.
ما با انجام كار برای مشتری، لطفی در حق او نمی كنیم.اوست كه با فراهم كردن این فرصت به ما لطف می كند
در مدیریت ارتباط با مشتری، مشتري تمام هستي يك سازمان و به عبارتي رييس اصلی سازمان مشتري آن است.
برخی از دستاوردهای کلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عبارتند از:
1- ارائه خط مشی های مؤثرتر در برقراری، حفظ و تداوم ارتباطات.
2- جمع آوری داده های ارزشمندی مثل اطلاعات مشتری، خدمات ارائه شده به مشتری و ...
3- تهیه و ایجاد وضعیت و اطلاعات مربوط به مشتری، مثل مزایا و تخفیفات ویژه ی تعلق گرفته به مشتری و سایر موارد.
4- شناسایی فرصتهای جدید فروش یا ارائه خدمت.
ضرورت به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
1- بهبود خدمات
2- رضایت مشتری
3- کاهش هزینه ها
4- ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟