https://www.bfn.ir/Article/23172 مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

  • دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3734
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
مدیریت ارتباط با مشتری ترکیبی از مردم، فرآیندها و تکنولوژی است که به دنبال درک نیازهای مشتریان شرکت می باشد و در واقع به دنبال ارائه دیدگاهی جامع در مدیریت روابط از طریق تمرکز بر حفظ و توسعه روابط مشتری است.
CRM نتیجه پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات و نیز تغییرات سازمانی حول فرآیندهای مشتری محور می باشد. شرکت هایی که بطور موفقیت آمیزی CRM را پیاده کرده اند نتایج بسیار خوبی در زمینه کسب وفاداری مشتریان و سودهی دراز مدت آنها بدست آورده اند.
اگر چه بخش اعظمی از CRM مبتنی بر تکنولوژی می باشد، با این حال اعتقاد بر اینکه CRM فقط یک راه حل تکنولوژیکی است مردود می باشد.
CRM مستلزم حرکت به سمت مشتری مداری و تعریف استراتژی بازار از دیدگاه برون سازمانی است. این روند تحت عنوان دوره عمر مشتری مطرح می شود. که شامل جذب مشتریان جدید، افزایش ارزش مشتری و حفظ مشتریان خوب می باشد.
CRM یک مفهوم دو مرحله ای است که وظیفه مرحله اول کسب مهارت در توجه ویژه به مشتری می باشد. این به معنی انتقال از محصول محوری به سمت مشتری محوری و تمرکز نیازهای مشتری بیش از توجه به ویژگی های محصول است. شرکت ها در محله دوم در حال پیگیری اصول مرحله اول هستند. در این مرحله شرکت ها نبایستی به مزیت های موجود اکتفا کنند بلکه باید توسعه مشتری محوری شان را از طریق تلفیق CRM با کل زنجیره تجربه مشتری، گسترش تکنولوژی دستیابی مدیریت بهنگام مشتری و در نهایت نوآوری مداوم در ارزش های مدنظر مشتریان پیش برند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟