نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

چرا به نرم افزار CRM نیاز داریم؟

  • چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1231
  • RSS

چرا به نرم افزار CRM نیاز داریم؟
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری عبارت است از مجموعه قدم هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی و ارزشمند بین مشتری و سازمان برداشته می شود.
CRM مخفف Customer Relationship Managment به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است.
نمونه ساده ای از CRM
یک بانک اطلاعاتی، شامل اطلاعات مربوط به مشتریان یک شرکت می باشد. که مدیریت و کارکنان و فروش یا خدمات شرکت به کمک آن می توانند نیازهای مشتریان خود را با محصولات خود تطبیق دهند، نیازهای خدماتی آنها را یادآوری کنند و یا بتوانند مدیریتی درست بر زمان داشته باشد.
با وجود تنوع زیاد نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری موجود در بازار انتخاب مناسب ترین نرم افزار کمی دشوار است. زیرا ابتدا باید نیازسنجی در سازمان انجام شود و به صورت کاملا دقیق تمامی روندهای مورد نیاز سازمانی به همراه قابلیت های درخواستی از این نرم افزار مشخص گردد.
از جمله معیارهای انتخاب یک نرم افزار CRM عبارتند از:
1- خدمات پشتیبانی
2- دریافت گزارشات کامل
3- سفارشی سازی نرم افزار
4- میزان سازگاری با نرم افزارهای موجود در سازمان
5- سهولت در نصب و سادگی در استفاده
نرم افزار CRM به چه بخش هایی از سازمان کمک می کند؟
1- بخش بازاریابی
2- بخش فروش
3- بخش مدیریت خدمات مشتریان
معیارهای مورد استفاده در سنجش موفقیت نرم افزار CRM
1- رضایت مشتری
2- منفعت مشتری
3- سهم بازار
4- تحلیل مالی
5- حاشیه درآمد و سود
6- صرفه جویی در هزینه

نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟