نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1034
  • RSS

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه فعالیت ها، استراتژی ها و تکنولوژی هایی می باشد که برای مدیریت و تحلیل ارتباط با مشتری در طول چرخه عمر مشتری  استفاده می شود و باعث بهبود روابط تجاری با مشتری و در نتیجه حفظ مشتری و افزایش فروش می شود.
ما به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری نیازمندیم زیرا:
  • حافظه ما محدود می باشد و مدیریت و پردازش اطلاعات دشوار
  • در دنیای رقابتی امروز اطلاعات یک دارایی است
  • نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رصد کردن فرایندها و تصمیم گیری را سهل می کنند
پیتر دراکر هدف هر کسب و کار را اینگونه بیان می کند:
هدف هر کسب و کار جذب و حفظ مشتری استف اگر بازاریابی را مسئول جذب افراد و جلب نظرشان به سمت محصول و کسب و کار خود بدانیم، مدیریت ارتباط با مشتری اصلی ترین عامل حفظ و نگهداری مشتری می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی برای رسیدن به اوج استفاده می کند.مشتری را به یک هدف مهم تبدیل می کند.برای رسیدن به شکل مؤثری از بازاریابی ارتباط سه عامل، محصول، کیفیت و خدمت ایفای نقش می کنند.مهم ترین چیزی که موجب ایجاد تجربه می شود محصول است. پس محصول باید عالی باشد.
بارنت اهداف زیر برای مدیریت ارتباط با مشتری برمی شمارد:
  • افزایش درآمد حاصل از فروش
  • کاهش هزینه های فروش و توزیع
  • افزایش سود
  • افزایش میزان رضایت مشتری
  • کاهش هزینه های اداری بازاریابی
سه عنصر اصلی برای موفقیت یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از:
  • افراد
  • فرایند
  • فناوری
تمام افراد در کل شرکت از مدیر شرکت تا کارمندان بخش فروش، هر کدام باید بنابر وظایفشان در شرکت خدماتی را به مشتریان ارائه کنند و برای انجام این کار به حمایت مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند هستند. فرایندهای کسب و کار در شرکت ها باید استفاده از امکاناتی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای آنها فراهم می کند دوباره مهندسی بشوند. شرکتها باید از فناوری و تکنولوژی صحیحی برای بهبود فرایندهای خودشان استفاده کنندو شرکت ها باید اطلاعات خوبی را برای پرسنل فراهم کنند و وظایف کارهایی که پرسنل باید در شرکت انجام دهند را آسان کنند. اگر یکی از این سه عامل اصلی صحیح کار نکند کل ساختار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرو می ریزد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟