https://www.bfn.ir/Article/13149 فروش صادقانه
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

فروش صادقانه

  • چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3460
  • RSS

فروش صادقانه
چنانچه مدت هاست در عرصه ی فروش تلفنی فعال هستید، باید صادقانه عمل کنید. حتی اگر مشتریان زیادی دارید که فقط مشتری یک بار شما هستند یا فروش شما بیشتر کوتاه است، هنوز باید ملزومات اقدام های دراز مدت خود را در نظر بگیرید. اگر شرکت شما در حال پیشرفت است و شما صادقانه عمل می کنید تا به شرکت های بیشتری در دراز مدت تضمین دهید، قادر خواهید بود شب راحت بخوابید. عنوان مهمی که این روزها بسیار مربوط به نظر می رسد صداقت در فروش است.
شش طرح زیر می تواند به شما در فروش صادقانه کمک کند:
1- همواره به مشتریانتان راست بگویید، اگر به قدر کافی با هوش نباشید که دروغی را که گفته اید به خاطر بسپرید، به این ترتیب بعدها در مورد آن نگرانی نخواهید داشت! پشت تلفن مشتریان نمی توانند شما را ببینند؛ بنابراین اولین نگرانی آنان به هر حال در خصوص راستگویی و صداقت شماست.
2- چنانچه پاسخ را نمی دانید، به مشتری تان بگویید بررسی خواهید کرد و در زمان معین به او پاسخ خواهید داد. به این ترتیب اعتبار خود را حفظ خواهید کرد و بر اساس حدس و گمان پاسخ نخواهید داد.
3- قبل از پیشنهاد دادن قیمت، تمام عوامل را در نظر بگیرید. اگر شما یک رقم سرسری برای محصول یا خدمات خود پیشنهاد بدهید، شاید بعد به دردسر افتید. ممکن است قیمت را زیاد داده باشید که بر اعتبار شما اثر منفی دارد، یا کم گفته باشید که باعث می شود دروغگو جلوه کنید!
4- مطمئن شوید که نیاز واقعی مشتریان را درک می کنید. چنانچه مشکل یا هدف خاص مشتری را درک نکنید ممکن است در حالی که سعی می کنید یک محصول را بزرگ کنید تا یک سوراخ گرد را بپوشاند، فاتحه ی فروش خوانده شود.
5- به یاد داشته باشید که موفقیت دراز مدت بستگی به مشتریان راضی و وفادار دارد. آن ها را نپرانید.
6- قبل از حرف زدن فکر کنید.(این جمله به گوشتان آشنا نیست؟)


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟