https://www.bfn.ir/Article/13139 طراحی مجدد فرآیندهای کسب و کار
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

طراحی مجدد فرآیندهای کسب و کار

  • شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3989
  • RSS

طراحی مجدد فرآیندهای کسب و کار
رویکرد مشتری محوری به فرآیندهای کسب و کار دارای اثرات محتملی بر بسیاری از برنامه های کاربردی سازمان است. کلید این امر اخذ تصمیماتی در این باره است که کدام فرآیند می تواند فرصت هایی را برای متمایزسازی سازمان و از این بابت ارائۀ ارزش به مشتریان به وجود آورد. در زمینۀ  طراحی مجدد فرآیندهای مربوط به مشتری استفاده از چارچوب زیر الزامی است:
نقاط تماس و فرآیندهایی را که بر روی مشتریان تأثیر گذارند، حسابرسی کرده، نقشه ی آن ها را ترسیم کنید.
فرآیندهای کلیدی را از دیدگاه مشتری شناسایی کنید و فرآیندهایی که می توانند بیشترین نارضایتی را ایجاد کنند پیدا کرده، در وحلۀ اول بر آن ها تمرکز شود.
این فرآیندها را براساس اثراتشان بر روی اهداف  CRM مشخص و اولویت بندی کنید.
فرآیندهای اصلی را براساس نقش آن ها در ارزش مشتریان ارزیابی کنید.
تغییرات را در پیش خوان و پس خوان سازمان (ادارات صف و ستاد) در موارد لازم اجرا کنید.
 هیچ فرآیندی را نباید بدون مجری و مسئول رها کرد.
بررسی کنید که چگونه این تغییرات  می تواند بر روی عرضه کنندگان و سایر شرکا  مؤسسه تأثیر گذلرند. فرآیندهایی که از نظر مشتریان مهم ترند ممکن است کاملا داخلی و در کنترل مؤسسه باشند، اما غالبا بر روی مؤسسات دیگر تأثیر می گذارند.
با استفاده از نهادها (اطلاعات) مشتریان، اهداف قابل اندازه گیری و با مفهومی را تعیین کنید. برای هر فرآیند کلیدی نوعی توافق نامه سطح خدمت به مشتری را برقرار کنید.
پایگاه مشتریان را بخش بندی کرده، فرآیندهای کلیدی را مجددا ارزیابی کنید و به پالایش موافقت نامه های سطح خدمت بپردازید.
فرآیندهایی را که بر روی مشتریان تأثیر می گذارند حسابرسی کرده و آن ها را بر اساس نقاط تماس ترسیم کنید. از مشتریان در مورد اولویت هایشان بازخور بگیرید.
فرآیندها را براساس اهمیت آن ها برای مشتریان و اثرات آن ها بر اهداف CRM اولویت بندی کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟