نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند. در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.
نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که با استفاده از اتصال به یک دستگاه ضبط مکالمات و یا سیستم Voip تمام مکالمات ورودی و خروجی از خط های شرکت خود را ثبت و بر روی پروفایل اشخاص ثبت شده در نرم افزار CRM نگهداری نمایید. همچنین با استفاده از این سیستم امکان استفاده همزمان از کالرآی دی و ثبت تماس های ورودی، خروجی و مدت زمان آنها بر روی پروفایل مشتریان برای شما فراهم می شود. و نیازی به تهیه سخت افزار کالر آی دی نیست.
با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید
تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماسهای تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد. تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود. تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد ادامه مطلب