نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

کارگاه تخصصی اصلاح ارتباط با مشتریان

  • يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5303
  • RSS

کارگاه تخصصی اصلاح ارتباط با مشتریان

این دوره آموزش مناسب برای کلیه مدیران ارشد و مدیران دپارتمان فروش و بخش ارتباط با مشتریان سازمان های خصوصی و دولتی می باشد

کارگاه تخصصی اصلاح ارتباط با مشتری CRM

محتوای دوره
  • بررسی فلسفه مشتری مداری و فرهنگ مشتری مداری
  • اهداف ارتباط با مشتری
  • معرفی زیر سیستم های ارتباط با مشتری
  • بررسی و تحلیل زیر سیستم تعاملی ارتباط با مشتری
  • چگونگی پیاده سازی ارتباط با مشتری CRM همراه با ارائه الگو کاربردی
  • بررسی زیر سیستم تحلیلی مدیریت ارتباط با مشتری
  • نقش داده کاوی در مدیریت دانش مشتری همراه با مثالهای کاربری
  • ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
  • کار با نرم افزار CRM
مدرس دوره
  • دکتر رضا ابراهیم زاده
  • دکترای مدیریت
  • عضو علمی دانشگاه
  • مدرس تخصصی دوره کاربردی و مدیریت در سازمان های دولتی و خصوصی
  • مشاوره شرکت های معتبر داخلی

زمان بر گذاری: شنبه ها ساعت 17-20
مکان برگذاری : بلوارملت سالن اجتماعات موسسه فناوران حکیم
تلفن : 36282801-031(10 خط ویژه ) مدت دوره :21 ساعت

شروع : 20آذر ماه 1395
www.fhakim.ac.ir
Telegram.me/Fanavaran


نویسنده : صبا مقدم

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟