• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806


باتوجه به فیلتر شدن نرم افزار Team viewer در ایران، جهت دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزار فرادیس CRM، نرم افزار Ammyy نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور را دانلود نمایید.

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه يازدهم مرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 216


دفتر خدمات پشتیبانی شرکت بهبد فرادیس در تهران افتتاح شد.

  • نویسنده:سارا توقیری
  • پنج شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۶
  • بازدید: 221


کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس مدل گارتنر CRM بر اساس 8 مرحله گارتنر و زمانبندی تقویم آموزشی نیمه اول سال 1396 برگزار می شود .

  • نویسنده:سارا توقیری
  • پنج شنبه بيست و دوم تير ۱۳۹۶
  • بازدید: 320


گروه مهندسین تخت جمشید، نماینده انحصاری محصولات کورسیر و ایسونیک با اتکا بر پشتوانه با سابقه و قوی و تخصصی خود در صنعت انفورماتیک، فعالیتش را از سال 1380 در زمینه واردات قطعه های کامپیوتری آغاز کرده است.

  • نویسنده:سارا توقیری
  • پنج شنبه پانزدهم تير ۱۳۹۶
  • بازدید: 309


حتراما با توجه به آسیب های جدی که ویروس باجگیر به اطلاعات سیستم های کامپیوتری بیش از ۷۲ کشور جهان وارد کرده است لطفا مدیران نرم افزار در اسرع وقت اقدام به کپی کردن نسخه پشتیبان دیتا بیس و آرشیو فایلهای نرم افزار فرادیس CRM بر روی حافظه جانبی مانند سی دی ، هارد اکسترنال ، مموری فلش و ... نمایید

  • نویسنده:سارا توقیری
  • یکشنبه بيست و هشتم خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 300


متاسفانه بسیاری از مدیران و کارشناسان فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM را فقط یک نرم افزار می دادند وبا مفهوم واقعی CRM آشنا نیستند همین امر باعث شده شرکت بهبد فرادیس برای افزایش سطح دانش مشتریان خود کلاسهای آموزشی ویژه ای برگزار نمایید تا سطح دانش مدیران و کارشناسان فروش را افزایش داده و استفاده ازتوانومندیهای سازمانی را به حداکثر ممکن برساند

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه اول خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 330


نرم افزار CRM فرادیس در همایش عصرانه مدیریتی کارایی انگیزه درافزایش بهره وری کارکنان با استقبال مدیران کسب و کار روبرو شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه بيست و نهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 727


نرم افزار CRM فرادیس اسپانسر طلایی عصرانه مدیریتی کارایی انگیزه درافزایش بهره وری کارکنان

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • یکشنبه دوازدهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 995


محتوای دوره کارگاه تخصصی اصلاح ارتباط با مشتریان بررسی فلسفه مشتری مداری و فرهنگ مشتری مداری، معرفی زیر سیستم های ارتباط با مشتری، اهداف ارتباط با مشتری، چگونگی پیاده سازی ارتباط با مشتری همراه با ارائه الگو کاربردی

  • نویسنده:صبا مقدم
  • یکشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۵
  • بازدید: 1202


نرم افزار CRM فرادیس اسپانسر طلایی سمینار عصرانه مدیریتی برنامه ریزی مدیریت و رهبری در سازمان فروش با حضور دکتر بلوریان برگزار شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه سوم آذر ۱۳۹۵
  • بازدید: 946


محتوای سمینار برنامه ریزی مدیریت و رهبری در سازمان فروش هوش مدیریتی هوش فروش، استخدام و نگهداشت و ارتقا نیروی فروش، تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی تیم فروش،تدوین شاخص سنجش تیم فروش، ارزیابی و بهبود تیم فروش

  • نویسنده:صبا مقدم
  • سه شنبه يازدهم آبان ۱۳۹۵
  • بازدید: 1101


شرکت صنایع پزشکی پرشین توحید تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی از سال 1385 فعالیت خود را شروع نموده است شرکت صنایع پزشکی پرشین توحید با هدف بهیود و ارتقاع سطح کیفیت و افزایش راندمان تولید سعی در پیاده سازی نظام های مدیریت مورد نیاز صنایع پزشکی نموده است در همین راستا این شرکت اقدام به پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس نمود و نرم افزار crm فرادیس در سال 1395 در این شرکت پیاده سازی شد.

  • نویسنده:صبا مقدم
  • پنج شنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۵
  • بازدید: 789


نرم افزار CRM فرادیس از اول سال 1395 در شرکت ایمن توسعه فرادید عملیاتی شد و مورد استفاده قرار گرفت

  • نویسنده:صبا مقدم
  • سه شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۵
  • بازدید: 1461


شرکت آلگرو آسانسور جهت حفظ حقوق مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر مطابق با اصول مشتری مداری و جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ مشتریان قبلی خود اقدام به نصب و پیاده سازی نرم افزارcrm فرادیس در مجموعه الگرو نموده است.

  • نویسنده:صبا مقدم
  • دوشنبه بيست و چهارم اسفند ۱۳۹۴
  • بازدید: 1058


شرکت ایمن تیار جهت اکرام حقوق مشتریان خود و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه جهت جذب و حفظ مشتریان جدید و ایجاد هماهنگی های لازم بین کارخانه واقع در نظر اباد و دفتر فروش واقع در تهران اقدام به نصب و پیاده سازی نرم افزار فرادیس crm در مجموعه خود نموده است .

  • نویسنده:صبا مقدم
  • دوشنبه هفتم دي ۱۳۹۴
  • بازدید: 1114


شرکت پشتیبان امین جهت خدمات رسانی بهتر و سریعتر به شرکتهای دانش بنيان از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نماید

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • یکشنبه اول آذر ۱۳۹۴
  • بازدید: 1027


شرکت اواطب جهت بهبود روند مدیریت ارتباط با مشتریان خود نرم افزار crm فرادیس را پیاده سازی نمود

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • سه شنبه اول ارديبهشت ۱۳۹۴
  • بازدید: 1294


سرفصل دوره :مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ، تبدیل دیدگاه ازمحصول محوری به دیدگاه مشتری محوری،تعریف انواع مشتری از دیدگاه , ...

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • دوشنبه سي و يکم فروردين ۱۳۹۴
  • بازدید: 1906


شرکت بهبد فرادیس کارمندان خود را به سختی آزموده و استخدام می کند و به همان اندازه هم در حفظ و نگهداری آنان دقتهای لازم را مدنظر دارد

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • یکشنبه سي فروردين ۱۳۹۴
  • بازدید: 1446


تیم برنامه نویسی بهبد فرادیس برای افزایش قابلیت ها و کارایی هرچه بیشتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM فرادیس امکان یکپارچه سازی CRM فرادیس ، با نرم افزارهای حسابداری و تولید را ایجاد نمودند.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • سه شنبه بيست و ششم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1544

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...