نرم افزار CRM فرادیس در همایش عصرانه مدیریتی کارایی انگیزه درافزایش بهره وری کارکنان با استقبال مدیران کسب و کار روبرو شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه بيست و نهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 119


نرم افزار CRM فرادیس اسپانسر طلایی عصرانه مدیریتی کارایی انگیزه درافزایش بهره وری کارکنان

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • یکشنبه دوازدهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 318


محتوای دوره کارگاه تخصصی اصلاح ارتباط با مشتریان بررسی فلسفه مشتری مداری و فرهنگ مشتری مداری، معرفی زیر سیستم های ارتباط با مشتری، اهداف ارتباط با مشتری، چگونگی پیاده سازی ارتباط با مشتری همراه با ارائه الگو کاربردی

  • نویسنده:صبا مقدم
  • یکشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۵
  • بازدید: 442


نرم افزار CRM فرادیس اسپانسر طلایی سمینار عصرانه مدیریتی برنامه ریزی مدیریت و رهبری در سازمان فروش با حضور دکتر بلوریان برگزار شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه سوم آذر ۱۳۹۵
  • بازدید: 312


محتوای سمینار برنامه ریزی مدیریت و رهبری در سازمان فروش هوش مدیریتی هوش فروش، استخدام و نگهداشت و ارتقا نیروی فروش، تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی تیم فروش،تدوین شاخص سنجش تیم فروش، ارزیابی و بهبود تیم فروش

  • نویسنده:صبا مقدم
  • سه شنبه يازدهم آبان ۱۳۹۵
  • بازدید: 436


شرکت صنایع پزشکی پرشین توحید تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی از سال 1385 فعالیت خود را شروع نموده است شرکت صنایع پزشکی پرشین توحید با هدف بهیود و ارتقاع سطح کیفیت و افزایش راندمان تولید سعی در پیاده سازی نظام های مدیریت مورد نیاز صنایع پزشکی نموده است در همین راستا این شرکت اقدام به پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس نمود و نرم افزار crm فرادیس در سال 1395 در این شرکت پیاده سازی شد.

  • نویسنده:صبا مقدم
  • پنج شنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۵
  • بازدید: 299


نرم افزار CRM فرادیس از اول سال 1395 در شرکت ایمن توسعه فرادید عملیاتی شد و مورد استفاده قرار گرفت

  • نویسنده:صبا مقدم
  • سه شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۵
  • بازدید: 977


شرکت آلگرو آسانسور جهت حفظ حقوق مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر مطابق با اصول مشتری مداری و جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ مشتریان قبلی خود اقدام به نصب و پیاده سازی نرم افزارcrm فرادیس در مجموعه الگرو نموده است.

  • نویسنده:صبا مقدم
  • دوشنبه بيست و چهارم اسفند ۱۳۹۴
  • بازدید: 656


شرکت ایمن تیار جهت اکرام حقوق مشتریان خود و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه جهت جذب و حفظ مشتریان جدید و ایجاد هماهنگی های لازم بین کارخانه واقع در نظر اباد و دفتر فروش واقع در تهران اقدام به نصب و پیاده سازی نرم افزار فرادیس crm در مجموعه خود نموده است .

  • نویسنده:صبا مقدم
  • دوشنبه هفتم دي ۱۳۹۴
  • بازدید: 815


شرکت پشتیبان امین جهت خدمات رسانی بهتر و سریعتر به شرکتهای دانش بنيان از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نماید

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • یکشنبه اول آذر ۱۳۹۴
  • بازدید: 721


شرکت اواطب جهت بهبود روند مدیریت ارتباط با مشتریان خود نرم افزار crm فرادیس را پیاده سازی نمود

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • سه شنبه اول ارديبهشت ۱۳۹۴
  • بازدید: 937


سرفصل دوره :مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ، تبدیل دیدگاه ازمحصول محوری به دیدگاه مشتری محوری،تعریف انواع مشتری از دیدگاه , ...

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • دوشنبه سي و يکم فروردين ۱۳۹۴
  • بازدید: 1518


شرکت بهبد فرادیس کارمندان خود را به سختی آزموده و استخدام می کند و به همان اندازه هم در حفظ و نگهداری آنان دقتهای لازم را مدنظر دارد

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • یکشنبه سي فروردين ۱۳۹۴
  • بازدید: 1051


تیم برنامه نویسی بهبد فرادیس برای افزایش قابلیت ها و کارایی هرچه بیشتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM فرادیس امکان یکپارچه سازی CRM فرادیس ، با نرم افزارهای حسابداری و تولید را ایجاد نمودند.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • سه شنبه بيست و ششم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1144


قابلیت اتصال نرم افزار CRM فرادیس به ایمیل های OutLook ، پیاده سازی شد. یکپارچگی نرم افزار CRM فرادیس با OutLook توانسته محیطی ساده، موثر و کارا برای کاربران فراهم نماید.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • دوشنبه بيست و پنجم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 998


قابلیت Import داده های اکسل در نرم افزار CRM فرادیس راه اندازی شد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند اطلاعات مشتریان که را در قالب یک فایل اکسل ذخیره شده است را در پایگاه داده ی نرم افزار CRM فرادیس پیاده سازی نمایند.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • یکشنبه بيست و چهارم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1309


دوره آموزشی یک روزه‌ مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در 17 اسفندماه 1393 با حضور جمعی از مدیران کسب و کار، مدیران عامل، مدیران فروش شرکت ها در بهبد فرادیس برگزار شد.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • شنبه بيست و سوم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1650


با وجود این قابلیت ، نرم افزار CRM فرادیس پراکندگی مشتریان سازمانتان را بر روی نقشه ی جغرافیایی برای شما به نمایش می‌گذارد.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • چهارشنبه بيست اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1197


بهبد فرادیس قابلیت صدور فاکتور بر اساس استاندارد تعیین شده از طرف اداره ی مالیات را در CRM فرادیس پیاده سازی نمود.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • سه شنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1121


بهبد فرادیس امکان اتصال نرم افزار CRM فرادیس را به سیستم های Voip پیاده سازی کرد. با استفاده از این قابلیت امکان مشاهده ی کلیه تماس ها، کالر آی دی و همچنین ضبط مکالمات تلفنی به تفکیک هر مشتری وجود دارد.

  • نویسنده:مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM
  • دوشنبه هجدهم اسفند ۱۳۹۳
  • بازدید: 1161

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...