نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

هوش اجتماعی کارکنان

  • شنبه ۴ دي ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2828
  • RSS

هوش اجتماعی کارکنان

سالها است روانشناسان از هوش اجتماعی می گویند. تردیدی نیست افرادی که دارای هوش اجتماعی بالاتری هستند، قدرت ارتباطی بهتری دارند. درک دقیقتری از قدرت و تأثیر حرکات بدنی دارند.

اشخاص با ظرفیت هوش اجتماعی بالا می دانند که با افراد متفاوت، باید ارتباطی متفاوت داشت. به هنگام به کارگیری طنز و جوک همواره میزان ظرفیت افراد مقابلشان را تشخیص می دهند.


هوش اجتماعی

کارکنانی که از هوش اجتماعی بالاتری برخوردارند، از تمام قوای حسی یعنی حواس پنجگانه حداکثر بهره مندی را خواهند داشت تا بدون پرسش و پاسخ مشتری، او را ارزیابی کنند. هوش کلامی این کارکنان در درک واژه های مشتری ستودنی است. اگر مشتری معترض با جار و جنجال می گوید که چقدر این شرکت بی در وپیکر است. کارکنان با هوش بالا بر این باورند که این واژه ها به صورت تصادفی از جانب مشتری و از دهان او بیرون نمی آید.

هوش اجتماعی این کارکنان به آنان می گوید، واژه ها را خوب بشنوند، اما فراتر از آن را جستجو کنند. "خوب بشنوید" برای آنکه بدانید مشتری دقیقاً چه می گوید. فراتر از آن نیز این است که چگونه و چرا این مشتری در ظرف مدت کوتاه، چنین واژه ای را بیان کرد. شاید و به طور حتم، مشتری گرامی، بی دروپیکری را در زندگی شخصی یا شهری تجربه کرده است و اکنون در اینجا مجال آن را یافته است تا بازگو کند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

هوش اجتماعی به کارکنان کمک می کند به جای پاسخگویی از مشتری که دقیقاً بگوید چه اتفاقی افتاده است. چه چیز بی در و پیکر است، قیمت، کالای تحویل گرفته شده، رفتار فرد تحویل دهنده ی کالا، رفتار فرد نصاب کالا، و ... این کارکنان آموخته اند که این مشتری از نوع مشتریهایی است که تعمیم دادن در واژگان کلامی و رفتاری او سیطره یافته است.


هوش اجتماعی کارکنان

درست به عکس، اگر این هوش اجتماعی به مدد آنان نیاید، کارکنان در جنگی غیر منطقی با مشتری مقابله خواهند کرد و از این واژه در مقام جدال و تعارض استفاده خواهند کرد. کارکنان بخش ارتباط با مشتری به مرور زمان، دچار زوال شغلی می شوند. مشتری به ستوه آمده، نارسایی و کاستی شرکت را درست و نادرست در درون شرکت به سایرین انتقال خواهد داد. بنا بر آنچه برخی روانشناسان باور دارند، هوش اجتماعی یکی از 10 هوشی است که هر یک از ما داریم. آنچه پیشتر از هوش می دانستیم شامل هوش کلامی، هوش عددی، و هوش حجمی بود. این هر سه را هوش بهر یا آی کیو (IQ) نامیدند. بهدها به مدد پژو هشهای وسیعتر، روانشناسان دریافتند که هوش خلاق، هوش عاطفی، جسمانی، شخصیتی، و معنوی داریم. جالب آنکه هر کدام از این انواع هوش اگر تقویت شوند، می توانند بر روی سایر انواع هوش تأثیر تقویت کننده داشته باشند. توصیه شده کارکنان بخش ارتباط با مشتری بتوانند از هر دو نیمکره ی مغز استفاده کنند. هر چقدر بیشتر از هر دو نیمکره بهره مند شوند، هوش اجتماعی آنها توسعه خواهد یافت.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟