• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806

نقش بوها در استراتژی های بازاریابی

  • پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 74
  • RSS

چرا در فروشگاه بزرگ جایی برای پخت نان و شیرینی تازه در نظر می‌گیرند؟
 ▫️شاید می خواهند جنس شان جور باشد، البته این هست ولی یک دلیل مهمتر دارد و آن این است که پخش بوی شیرینی تازه "ناخودآگاه" شما را به سمت خوراکی ها برده و شما را ترغیب به خرید خوراکی بیشتر می‌کند. 

▫️چرا در برخی کفش فروشی ها از اسپری با بوی چرم استفاده می کنند؟

 ▫️بوی چرم "ناخودآگاه" باعث می‌شود، بیشتر از آن فروشگاه خرید کنید.
 
▫️نایک که از برندهای معروف کفش و پوشاک ورزشی است، با استفاده از رایحه خاص در فروشگاهایش تا ۸۰ درصد فروش خود را افزایش داد!

▫️بوی دارچین، حس گرما را انتقال می‌دهد، اگر در استفاده از محصولات لاغری نظیر بالش ها و کمربندها (حرارتی) و مانند آن چنین بویی استشمام کردید آن را تصادفی تلقی نکنید!  

▫️بوی چوب هم حس لوکس بودن را انتقال می دهد، اگر هنگام ورود به یک لوکس فروشی چنین بویی را حس کردید، با دقت بیشتر خرید کنید. 


نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟