نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟ قسمت دوم

  • چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3960
  • RSS

چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟ قسمت دوم
در صورتی که قسمت اول چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم را مطالعه نکرده اید می توانید از لینک زیر دنبال کنید

چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟ قسمت اول

6-اهداف بازاریابی را تعیین و نتایج قابل انتظار را برآورد کنید

گام بعدی ،کلید کل فرآیند بازاریابی است.تعیین اهداف بازاریابی، این همان چیزی است که شما می خواهید به آن دست یابید. اهداف بازاریابی ، فهرست اهدافی است که باید به آن دست یافت، اهدافی که بر حسب دریافت سفارش، حجم مبادلات فروش، سهم بازار و سود به صورت کمی تعیین شوند.

7-استراتژیهای بازاریابی و برنامه های اقدام ایجاد کنید

استراتژیهای بازاریابی روشهایی هستند که شما را قادر به دستیابی به اهداف بازاریابی تان می سازند.آنها به چهار عنصر بازاریابی، یعنی محصول، قیمت، ترویج ومکان مربوط می شوند.برای هر یک از اهداف،استراتژی ها باید با توجه به تک تک این عناصر توسعه یابند.شما باید نشان دهید کدامیک از استراتژی های تدافعی، توسعه یا حمله و یا ترکیبی از این استراتژی ها را اتخاذ کرده اید.

  1. استراتژی مربوط به محصولات
  2. استراتژی مربوط به قیمت
  3. استراتژی مربوط به تبلیغات و ترویج
  4. استراتژی مربوط به توزیع

8-برنامه بازاریابی را تعریف کنید

تعریف برنامه ها به آن معناست که معلوم کنیم چه کسی، چه چیزی را، چه وقت، کجا و چگونه انجام می دهد

9- بودجه را تعیین کنید

می توان اهداف را تعیین و استراتژیها و برنامه های اقدام را مشخص کرد، اما باید مقرون به صرفه باشند.تعیین بودجه، منابع مورد نیاز برای انجام برنامه را تعریف و مقدار هزینه و همچنین مخاطرات مالی احتمالی را مشخص می کند

10- برنامه بازاریابی را بنویسید

وقتی تمام این مراحل انجام شد، در موقعیتی هستید که برنامه مکتوب را آماده کنید.برنامه مکتوب فقط باید شامل اطلاعات کلیدی باشد که لازم است تفهیم شوند.

11- برنامه بازاریابی را تفهیم کنید

اگر برنامه برای کسانی که آن را اجرا خواهند کرد به درستی تفهیم نشود، با شکست مواجه خواهد شد.پس به جای اینکه یک نسخه از برنامه بازاریابی به پرسنل دهید اگر مشارکت کنندگان در تهیه برنامه مشارکت داشته باشند برنامه بازاریابی برنامه ما به جای برنامه من خواهد بود و بیشتر در اجرای آن کمک خواهند کرد.برنامه بازاریابی یک سند محرمانه و حساس است که به شدت مورد توجه رقبا است.برنامه بازاریابی باید در اختیار افراد مطمئن سازمان قرار گیرد

12- برنامه را بازبینی و بروز کنید

شرایط و موقعیتها تغییر خواهند کرد و برنامه باید به طور منظم با در نظر گرفتن موقعیتهای متغییر، بازنگری شود. بعد از نوشتن برنامه بازاریابی و ارائه آن، حال زمان اجرا رسیده استو کم کم نتایج آن را مشاهده می کنید.باید به مرور بر پیشرفت کار نظارت داشته باشید و تغییرات اعمال کنید


نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟