نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ابتکار عمل در جبران کردن

  • دوشنبه ۶ دي ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2966
  • RSS

ابتکار عمل در جبران کردن

تعریف ابتکار عمل در جبران کردن این است که شما یا شرکت شما با تمایل قلبی قدردانی خود را به مشتری ها نشان دهد و تجربیات بهتری در آن ها ایجاد کند که باعث شود آن ها دوست داشته باشند که مشتری شما باشند. اگر بخواهیم رک بگوییم ارائه ی خدمات خوب وقتی که همه چیز به خوبی پیش می رود و مشکلی نیست آسان است. آزمودن واقعی کیفیت خدمات دهی به طور واقعی در چگونگی برخورد شما با شرایط مشکل تعیین می شود.


جبران کردن

اینکه چگونه یک شرایط مشکل را کنترل می کنید در تصمیم گیری مشتری مبنی بر اینکه دوباره به شرکت یا فروشگاه شما مراجعه کند تأثیر دارد. وقتی شما یا شرکت شما در مورد مشتری دچار اشتباهی می شود، ابتکار عمل برای جبران به شما کمک می کند احترام، اطمینان و وفاداری مشتری، که به دلیل عمل شما از دست رفته دوباره به دست آید. اشتباهات کوچک شما یا ندیدن نیازهای مشتری باعث می شود او از شرکت شما رنجیده شود و در این شرایط باید با ابتکار عمل شرایط را تغییر دهید. برای مثال:

- آشپز استیک سفارشی شما را به جای آنکه نیم پز کند، که خواست شماست، آن را کاملاً می پزد.
- ماشین شما در وقتی که خود تعمیرگاه تعیین کرده و قرار بوده حاضر باشد آماده نیست.
- شما مجبور به پرداخت اضافی شده اید، در حالی که صورت حساب را به موقع پرداخت کرده اید.
- در مطب دکتر بیش از یک ساعت معطل مانده اید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

وقتی چنین شرایطی پیش می آید، مسئول خدمات موظف است که فوراً با برداشتن قدم های سه گانه آن را جبران کند.

قدم های سه گانه

مجسم کنید که دوشنبه است و مشتری پشت خط فریاد می زند، زیرا بسته ی سفارشی او که قرار بوده جمعه به دستش برسد هنوز نرسیده است. حل این مشکل آسان است. کافی است بسته را با پست شبانه به دست او برسانید تا او سه شنبه صبح آن را دریافت کند.


مشکل را حل کنید

گرچه ممکن است این عمل مشکل را حل کند، اما الزاماً باعث نمی شود که مشتری دوباره طرف شما را داشته باشد. او ممکن است سه شنبه بسته را تحویل بگیرد، در این صورت چه دیدی به نحوه ی کار شرکت شما پیدا می کند؟ فرض کنید که مشتری با گرفتن بسته اش در روز سه شنبه راضی شود، ولی در مورد تعهدات شرکت شما در آینده با احتیاط برخورد خواهد کرد. به همین دلیل است که اقدامات اصلاحی به تنهایی نمی تواند حس نیت را به نمایش بگذارد.

شما لازم است سه کار انجام دهید تا نظر مشتری نسبت به کار با شرکت شما مثبت شود:

  •  بگویید که متأسف هستید.
  •  مشکل را حل کنید.
  •  به مشتری یک نشان توجه اهدا کنید.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟