• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806

ایده هایی برای داشتن ابتکار عمل

  • چهارشنبه ۸ دي ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 574
  • RSS

فهرست زیر روش هایی در زمینه ی تلاش بیشتر برای مشتری به دست می دهد، به ویژه وقتی که بخواهید از اهرم ابتکار عمل برای جبران استفاده کنید.


ایده هایی برای داشتن ابتکار عمل

بخشش به منظور ایجاد حسن نیت

این بخشش ها شامل دادن وسایل مجانی به مشتری هاست تا بدین وسیله از آن ها برای انتخابشان قدردانی شود.

بخشش به منظور جبران

این بخشش ها شامل بخشیدن کالا و خدماتی (بدون هزینه) است که از ابتدا خراب یا اشتباه بوده است.

تخفیف به منظور قدردانی

وقتی مشتری خریدی انجام می دهد تخفیفی می گیرد.



تخفیف به منظور جبران

وقتی نحوه ی ارائه ی خدمات بد باشد، شرکت به مشتری کوپنی می دهد که براساس آن در خرید بعدی مشمول تخفیف (اغلب 10 تا 25 درصد) شود. این سیاست همچنین باعث می شود که یک بار دیگر مشتری از آنجا خرید کند.

قبول هزینه های اضافی برای قدردانی

وقتی مشتری خوبی دارید خرده بین نباشید. برای جلب مشتری جدید پنج بار بیشتر انرژی، کاردانی و پول لازم است تا اینکه بخواهیم مشتری قبلی را حفظ کنیم. بنابراین هوای مشتریان باوفا و همیشگی خود را با قبول هزینه های اضافی، وقتی که لازم است، داشته باشید. برای مثال اگر مشتری ای سفارش بزرگی می دهد، هزینه ی تحویل کالا را حذف کنید.

قبول هزینه های اضافی برای جبران

اگر اشتباهی رخ می دهد که اسباب ناراحتی مشتری می شود، شرکت شما باید بی درنگ هزینه های مربوط به اصلاح کردن را تقبل کند.


ابتکار عمل

برقراری تماس های شخصی برای ایجاد حسن نیت

تماس های شخصی با مشتری برای این انجام می شود که مشتری احساس با ارزش بودن کند. به مشتری تلفن کنید یا یادداشت خصوصی با مضمون متشکرم برایش بفرستید. این در مورد مشتری ای که به تازگی از خدمات شما استفاده کرده مناسب است. با این حرکت به مشتری نام و شماره ی تماس خود را می دهید که در صورت نیاز در آینده از آن استفاده کند.

برقراری تماس های شخصی برای جبران

در این شرایط تلفن کردن خیلی بهتر از نوشتن است، زیرا سریع است و امکان پیگیری را بیشتر می کند. تلفن زدن به مشتری، وقتی که خدمات به نحوی ناجور یا اشتباه ارئه شده باشد، این اطمینان را می دهد که مسئله طوری که او راضی شود کاملاً حل می شود و هیچ اقدام دیگری لازم نیست. این تماس شخصی اعتبار شرکت شما را احیا می کند و علاقه ی قلبی و عمیق شما را برای حل مشکل نشان می دهد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟