نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتریان شاکی ابر سیاه

  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4620
  • RSS

مشتریان شاکی ابر سیاه

این قبیل مشتریان بیشتر ذهنی و درونگرا هستند، اینان ذاتاً بدعنق هستند و ارتباط برقرار کردن با آنها دشوارتر است. ایشان بیشتر توی خودشان هستند، به آنها خیلی توجه کنید، ایشان به سختی جذب می شوند؛ چون در مجموع شکاک هستند، اما اگر به کسی اعتماد کنند به سختی اعتمادشان را از او بر می دارند. اگر موفق شوید شکایت ایشان را بخوبی مدیریت کنید و نارضایتی شان را به خشنودی مبدل کنید، منافع بیشتری از مشتریان عادی خواهند داشت. به همین جهت است که به این مشتریان ابر سیاه می گوییم.


مشتریان شاکی

دقت کرده اید که ابر سیاه در ظاهر مخوف و ترسناک است، اما در باطن نسبت به بسیاری از مشتریان منافع بیشتری دارد. این مشتریان در صورت خشنود شدن، سفیر با اشتیاق و مجانی شما خواهند شد. و برای سایرین که ایشان را می شناسند این موضوع حائز اهمیت است؛ چون آنان می دانند که این قبیل مشتریان به سختی اعتماد می کنند و اگر کسی بتواند اعتماد آنها را جلب کند کاری کارستان کرده است و لذا آنها هم از فروشنده خرید خواهند کرد.

در مقابل مشتریان ابر سیاه، شکیبایی زیادی لازم است و حتماً با نهایت صداقت از آنها تعریف و تمجید کنید. یادمان باشد تمام انسانها نکات قابل تعریف هم دارند، پس تکنیک تعریف مثبت واقعی را در اینجا به کار گیرید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تکنیک تعریف مثبت واقعی می گوید با دقت به فرد مقابل نگاه کنید. به اطراف او بنگرید (دفتر کارش و ...) و سپس نکته ای را پیدا کنید که قابل تعریف باشد مثلاً مغازه دار بد اخلاقی است که مغازه زیبایی دارد، چیدمان اجناس در آن مغازه با دقت و ظرافت و هارمونی خاص صورت گرفته است. خوب در مقابل ایشان از زیبایی و سلیقه اش تعریف کنید. یا مدیری را ملاقات می کنید که منشی بسیار مؤدب و با دقتی دارد، در مقابل او اینگونه گفتگو را شروع کنید: اجازه بدهید قبل از اینکه وارد موضوع اصلی بشویم من به شما تبریک بگویم، حقیقت این است که من به خاطر نوع شغلم با مدیران و مسئولان دفتر بسیار زیادی ملاقات دارم، اما مسئول دفتر (یا منشی) شما انسانی بسیار مؤدب و کاردان هستند. حتماً شما به این امر واقف هستید که مسئول دفتر تابلوی مدیر در مقابل دیگران است که اینقدر دقت نظر داشته اید.


مشتریان شاکی ابر سیاه

در این حالت با به کارگیری تکنیک تعریف مثبت واقعی، توجه ایشان را به خودتان جلب کرده اید و این توجه به خاطره ای زیبا و آن خاطره به تجربه ای خوشایند تبدیل شده است و تجربیات خوشایند زمینه ساز توجهات بعدی شما هستند.

چون بیشتر انسانها در مقابل این قبیل مشتریان ناشکیبا و کم حوصله هستند کسانی که بتوانند با سعه ی صدر آنها را مدیریت کنند، مقبول و محبوب آنان خواهند شد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟