نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

7 راهکار خیلی خیلی ساده برای جذب و حفظ مشتری

  • چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3011
  • RSS

7 راهکار خیلی خیلی ساده  برای جذب و حفظ مشتری

راهکارهای جذب و حفظ مشتری

1- از تعدادی دوستان خود بخواهید با شرکت شما تماس بگیرند و در مورد محصول، خدمات سوالاتی بپرسند و پاسخهای دریافتی از پرسنل خود را بررسی کنید و ببینید نحوه پاسخگویی چگونه بوده، چقدر زمان طول کشیده تا تلفن پاسخ داده شود، آیا پاسخ دوستانه، مودبانه و مفید بوده است ؟ در کل سعی کنید سازمان خود را از دید مشتری تجزیه و تحلیل کنید.نقاط ضعف را پیدا کنید و از بین ببرید و نقاط قوت را تقویت کنید .


7 راهکار خیلی خیلی آسان برای جذب و حفظ مشتری

2- محتوای کاتالوگها، ایمیلها، فاکتورها و ... را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همگی مشتری پسند باشند. به عنوان مثال بجای عبارت پس از 10 روز پس گرفته نمی شود بنویسید ما با خوشحالی تمام در طی 10 روز کاری پس از خرید در صورت ایراد یا … خرید شما را پس می گیریم.

3- یکی از دلایل وفاداری مشتریان عموما پرسنل خوب و آموزش دیده هستند.توجه کنید ،همواره آن دسته از کارکنانی را که بخوبی در ایجاد رابطه مهارت دارند برای خود نگاه دارید، اجازه ندهید برای مبلغ اندکی درآمد بیشتر نزد رقیب شما بروند، که در آن صورت مشتری شما را هم با خود می برند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

4- همانطور که به یک مهمانی که وارد منزل شما می شود خوشامد می گویید، به هر کس که وارد کسب و کار شما می شود نیز خوشامد بگویید. این موجب راحتی آنها می شود.

5- به کارکنان خود آموزش دهید که همیشه از نام مشتری در صحبتهای خود استفاده کنند، همواره نکات مثبت مشتری را پیدا کنند و آن نکته را در صحبت های خود گوشزد کنند و در پایان صحبت روز خوشی را برای وی آرزو کنند، مطمئنا این در یاد مشتری می ماند.


جذب و حفظ مشتری

6- گاهی بدون هیچ دلیل مالی یا کاری با مشتریان تماس بگیرید و جویای احوالشان شوید.

7- همیشه از مشتریان بپرسید چه عاملی باعث شده تا از شما خرید کنند. مجموعه ای از عوامل را پیدا کنید و به تقویت آن بپردازید. در این بین ممکن است به نکته ای دست پیدا کنید که در فروش های آینده برای شما مفید باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟