نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ایده های وفادارسازی مشتریان

  • شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5345
  • RSS

ایده های وفادارسازی مشتریان

اگر بدنبال ایده های وفادار-سازی هستید، خوب است از شرکتهایی بیاموزید که در این کار موفق بوده اند. از شرکتهایی شروع کنید که خود به آنها وفادار هستید. این شرکتها چه کارهایی جدا و ماورای خدمات و محصولاتی که خریداری می کنید برایتان انجام می دهند؟ آنها چگونه اطلاعاتشان را پیش روی شما قرار می دهند؟ به چه روشی؟


وفادارسازی

بعضی از شرکت های کاملا شناخته شده در توانایی حفظ مشتری (وفاداری) عبارتند از: ال.ال.بین، اوماها استیکس، هری اند دیوید، سیرز و بیمه گذارانی مانند استیت فارم، نیشن واید و افلک. لطفا توجه داشته باشید منظور من این نیست که اگر شرکتی در اینجا لیست نشده است، عملکرد ضعیفی در حفظ مشتری دارد. اینها فقط شرکتهای معروفی بودند که به ذهن من نشستند.

همینطور، برندهای محصولاتی وجود دارند که ما به آنها وفادار هستیم. آیا کره بادام زمینی برند خاصی خریداری می کنید؟ آیا به این خاطر است که آن را دوست دارید، چون اقتصادی است یا اینکه چون مادر همیشه از آن مارک خرید می کرده است؟ آیا ماشین خاصی سوار می شوید چون پدر همیشه آن برند خاص را سوار می شده و برای شما آشناست؟ وفاداری شما از کجا سرچشمه می گیرد؟ درک چگونگی وفاداری خودتان می تواند شما را در ایجاد وفاداری در مشتریان تان یاری دهد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

اگر همچنان مطمئن نیستید چه چیز باعث ایجاد وفاداری در مشتریان تان می گردد، آنها را در روند کار وارد کنید. بسیاری از شرکتها مشتریان جاری خود را ممیزی می کنند تا دریابند چه چیزهایی آنها را به ادامه تجارت با شرکت شان ترغیب می کند. ممیزی ابزار عالی است. شما به راحتی می توانید سوالاتی همچون، "کار ما چگونه است؟" یا سوالاتی درباره پیشنهادات ویژه و یا محصولات کمکی که قرار است در آینده به بازار وارد کنید بپرسید. این روش برای سنجیدن پذیرش محصول جدید بسیار مناسب است.



یکی از مزایای ممیزی، بویژه اگر از ابزار آنلاین بهره بگیرید، این است که می توانید یک گزارش کلی به همراه نمودارهای کلوچه ای یا دیگر اشکال تحلیلی از پاسخ های دریافتی تولید کنید. بهتر است ممیزی خود را مختصر کنید – 6 تا 10 سوال. در طی دوران سخت نمی توان و نباید از مردم انتظار داشت بیشتر وقت خود را صرف انجام کاری برای شما بکنند.

توجه : اگر قصد دارید از ممیزی استفاده کنید، چنانچه برای کسانی که پاسخ می دهند پیشنهاد یا پاداشی در نظر بگیرید، پاسخهای بیشتری دریافت می کنید. می تواند چیزی باشد که بصورت آنلاین عرضه می کنید و یا مورد فیزیکی باشد که پس از دریافت پاسخ آن را برایشان ارسال خواهید کرد. فقط اطمینان حاصل کنید که به درد مشتری تان بخورد.

با طراحی سوالات مناسب می توانید به پاسخ هایی دست یابید که وضعیت تجاری آنها را برای شما آشکار خواهند ساخت؛ تاثیری که چالشهای فعلی ممکن است در 18 تا 24 ماه آینده بر روی آنها داشته باشد؛ نقشه های آنها برای صبر کردن تا بهبود اوضاع یا پیشروی؛ اینکه آیا در پی تعدیل هستند، سفارشات شان را کم می کنند یا با وضعیت فعلی کنار می آیند.

لازم است بدقت بدانید در یک ممیزی آنلاین چه سوالاتی می پرسید، چون می توانند تا حدودی غیر شخصی باشند. اگر تجارت کوچک و مشتریان اندکی دارید، راحت تر خواهید بود اگر خودتان ممیزی را انجام دهید. شاید تمام ویژگیهای نرم افزارهای ممیزی را نداشته باشید، اما ممکن است پاسخ های بهتری دریافت کنید. اگر ممیزی را از طریق تلفن انجام می دهید، پیشنهاد می کنم سوالات خود را به دو یا سه مورد تقلیل دهید و به مشتریان خود بگویید "سه سوال کوتاه از شما دارم." همیشه نشان بدهید برای وقت آنها احترام قائلید.

خدمت گذاری به دیگران یک امتیاز است. آن را جدی بگیرید. همیشه به خاطر داشته باشید که دیگر فروشندگان در تلاشند تا مشتریان شما را از شما بگیرند، درست همانطور که شما بدنبال آن مشتریان هستید. قدر مشتریان خود را بدانید و با آنها درست رفتار کنید، آنها نیز به شما و شرکت تان وفادار خواهند ماند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟