نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند

  • چهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 8044
  • RSS

مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند

برداشت اولیه مشتری گامی کوچک اما مهم در جذب مشتری است

از همان لحظه ای که یک مشتری وارد فروشگاه یا محل کارتان می شود، با شما تماس می گیرد یا از طریق پست الکترونیک برایتان یادداشتی می فرستد، ارایه خدمات به مشتری آغاز می شود. وقتی مشتری به طور فیزیکی قدم به درون محل کارتان می گذارد، یک تصویر ذهنی از شما و چیزهایی که در اطرافتان وجود دارند در ذهنش نقش می بندد. آنها به دون هیچ گونه تفکری یک برداشت اولیه نسبت به شما پیدا می کنند .برداشت اولیه می تواند از طریق تلفنی یا ارتباط اینترنتی هم حاصل شود.


نحوه صحبت کردن، طرز گوش کردن، کلماتی که انتخاب می کنید و همچنین نحوه نگارشتان در پاسخ دادن به ایمیل ها، در شکل گیری این برداشت اولیه نقش دارند. اگر برداشت اولیه یک مشتری مثبت باشد، پایه و اساس ارایه خدمات به مشتری به شکل خوبی فراهم شده است.

مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند

اگر برداشت اولیه مشتری مثبت نباشد، باید تلاش بیشتری به خرج دهید تا بتوانید چنین بنیانی را ایجاد نمایید.
مودب بودن و رفتار توام با نزاکت در شکل گیری یک برداشت اولیه مثبت نقش به سزایی دارد. مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند. همه ما در دوران کودکی اصول اولیه رفتار مودبانه را آموخته ایم: گفتن لطفا و متشکرم؛ توجه کردن و قطع نکردن صحبت دیگران؛ با ادب و احترام برخورد کردن؛ منصف بودن و در صورت لزوم گفتن عبارت متاسفم.

اما وقتی بزرگتر می شویم گاهی اوقات اهمیت این کلمات و اقدامات را فراموش می کنیم. کلمات، عبارات و رفتارهای مودبانه حاوی پیام های بسیار قدرتمندی هستند. آنها این مساله را منعکس می کنند که شما به طرف مقابل خود اهمیت می دهید. طرز برخوردتان هم می تواند در شکل گیری یک برداشت اولیه مثبت تاثیرگذار باشد.

رفتار مودبانه در شکل گیری برداشت اولیه مثبت در مشتری بسیار تاثیرگذاراست


مشتری ها به طرز برخورد مثبت اهمیت می دهند. طرز برخورد عالی می تواند حتی باعث تغییر یافتن یک برداشت اولیه ضعیف گردد. البته از سوی دیگر طرز برخورد منفی هم می تواند اثر یک برداشت اولیه عالی را خنثی نماید.


با ترکیب یک برداشت اولیه مناسب، رفتار مودبانه و طرز برخورد مثبت، پایه و اساس ارایه خدمات عالی به مشتری ها فراهم می شود. اگر مهارتهای ارتباطی موثر را هم به این مجموعه اضافه کنیم، کاملا در مسیر ایجاد روابط دراز مدت و پایدار با مشتری قرار می گیرید.


وقتی که در این مفاهیم پایه ارایه خدمات به مشتری ها کاملا مهارت پیدا کنید، از نحوه برقراری ارتباط موثر با مشتری ها اطلاع پیدا کنید و مهارت هایی در جهت ایجاد روابط مستحکم با مشتری ها کسب کنید، قادر خواهید بود با کمال اعتماد به نفس با هر نوع مشتری در هر موقعیتی، برخورد درست و مناسب داشته باشید.

ویروسهای ارتباط با مشتری بخش اول

ویروسهای ارتباط با مشتری بخش اول

زمانی که احساس می کنید مشتری در همان لحظه قصد خرید ندارد او را تحت فشار قرار ندهید و رفتار مودبانه و لبخند را فراموش نکنید مدتی پیش به مغازه عینک فروشی در خیابان حکیم نظامی مراجعه کردم فروشنده خیلی تحویل گرفت، با دقت و توجه عینکها رو پیشنهاد می داد من چندین عینک را دیده بودم از فروشنده کد عینک را پرسیدم تا برای مراجعه بعدی فقط کدی که پسندیده بودم را برای خرید سفارش دهم و برای بار بعد عینکها را تست نکنم. ...ادامه

نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟