نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتریان شاکی بدبین و منفی باف

  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3392
  • RSS

مشتریان شاکی بدبین و منفی باف

این مشتریان نیز از گروه شکاکها هستند و در مقابل همه چیز و همه کس بدبین هستند، باید بتوانید ترسهای آنان را با ارائه ی مدارک و مستندات لازم رفع کنید، مذاکره ی بیشتر با ایشان زمینه ی ارتباط صمیمانه ی بیشتری را فراهم می سازد و سبب می شود تا شما علت نگرش منفی آنان را کشف کنید. منافع خرید از شما را برای آنان تشریح کنید، مزایا و خدماتی را که در مقابل رقبا به آنان ارائه می کنید، و همچنین ضررهایی را که ممکن است از عدم خرید نصیب آنها شود، با دقت و دلایل مستند یادآور شوید؛ اعتماد ایشان هم شبیه مشتریان ابرسیاه به سختی انجام می شود.


مشتریان شاکی

به این خاطره توجه کنید، سال 1363 که تازه ویزیتور شده بودم؛ محصول جدیدی به بازار آمده بود که در سبد محصولات شرکت ما هم بود و آن جو پرک شده ی بسته بندی شده بود. تا قبل از آن، گندم و جو در بقالیها و در درون گونی و گاهی همراه با خاک و به صورت فله ای و بدون بسته بندی به مشتری عرضه می شد. این محصول جدید، به علت رعایت مسائل بهداشتی، خیلی مورد توجه مغازه های قسمتهای مرفه تر شهر و همچنین تعاونی مصرف ادارات و شرکتهای بزرگ قرار می گرفت و من از فروش آن پورسانت خوبی دریافت می کردم.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

روزی به تعاونی مصرف اداره ی برق استان گیلان مراجعه کردم؛ من را به یکی از اعضای هیأت مدیره معرفی کردند. وارد اتاق ایشان شدم که فردی بسیار شیک پوش و خوش تیپ و آراسته بود. با افتخار، محصول جدید را به ایشان معرفی کردم و تصورم این بود که با توجه به تیپ و ظاهر ایشان، حتماً از محصولات بهداشتی و شیک استقبال می کنند اما برخلاف تصوراتم، ایشان گفت من ترجیح می دهم از همان جو و گندم بقالیها استفاده کنم، چون نمی دانم برای فرآوری این محصول، از چه مواد شیمیایی استفاده کرده اند و متأسفانه تجربیات من که تازه ویزیتور شده بودم، در مورد متقاعد شدن ایشان کارگر نیفتاد.


مشتریان شاکی بدبین و منفی باف


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟