نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتریان شاکی با وجدان

  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3638
  • RSS

مشتریان شاکی با وجدان

این مشتریان، وجدان خودشان را قاضی می کنند، ایرادشان بحق و بجا است و از این طریق کم کاریها و ایرادات خودشان را هم گوشزد می کنند، مثلاً اگر از دستگاه بخوبی مراقبت نکرده اند این موضوع را بازگو می کنند، در مقابل ایشان با صداقت و با دقت رفتار کنید، بهتر است رانندگی ماشین مذاکره را به آنها بسپارید. از وجدان و نحوه ی قضاوت آنان به نیکی یاد کنید، حرف حق ایشان را با کمال میل بپذیرید و از اینکه جامع به موضوع نگاه می کنند از آنان قدردانی کنید.


مشتریان شاکی

به این خاطره که مربوط به یک شرکت عرضه کننده ی کنسرو ماهی است توجه کنید. روزی خانمی تماس گرفته بودند و خواستار مذاکره با شخص مدیر عامل شده بودند. تلفن به ایشان وصل شد؛ خانمی ناراحت و عصبانی در پشت خط بودند که اعلام کرده بودند با این تبلیغات شیک و بسته بندی عالی، چرا محصولتان مناسب نیست؟ مدیر عامل از ایشان توضیحات بیشتری می خواهد. او می گوید که دیروز عصر، چند نفر از دوستان به منزل آنها آمده بودند و برای عصرانه کنسرو ماهی را باز کرده و برای میهمانان آورده بودند؛ حال بعد از گذشت چند ساعت، من به عنوان میزبان مسموم شده ام، پس کنسرو شما آلوده است.

آقای مدیر عامل از ایشان می پرسد که آیا از آن کنسرو چیزی باقی مانده است. مشتری پاسخ می دهد بله. مدیرعامل درخواست می کند که نشانی منزلشان را به او بدهند تا یکی از کارکنان بیاید و کنسرو را برای انجام آزمایش بگیرد. پس از دریافت نشانی، خود مدیر مذکور با گل و شیرینی به همراه همسرشان به منزل مشتری مراجعه می کنند. وقتی مشتری از پشت آیفون می شنود که شخص مدیرعامل و همسرش مراجعه کرده اند، شوکه می شود و آنان را به منزل دعوت می کند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

پس از احوالپرسی، مدیر عامل می خواهد که قوطی کنسرو را ببیند و سپس از درون قوطی قطعه ای از ماهی را برمی دارد و می خورد (او به محصول خودش اطمینان کامل داشت) و در مقابل سر و صدای مشتری که می گفت "نخورید، مسموم می شوید"، به خوردن ادامه می دهد و سپس می پرسد که "خوب؛ بفرمایید حالا چند ساعت طول می کشد که مسموم شوم؟". مشتری می گوید حداکثر تا فردا صبح. مدیرعامل از مشتری می خواهد که فردا صبح به ایشان زنگ بزند؛ وقتی فردا با هم صحبت می کنند، مشتری متوجه می شود که شخص مدیر، کاملاً سالم و سرحال است.


مشتریان شاکی با وجدان

حال نوبت مدیر عامل بود که از مشتری بخواهد لطفاً اجازه بدهید اتومبیل بفرستم تا شما را برای حضور در دفترمان دعوت کنیم. مشتری با کمال میل می پذیرد و با اتومبیل خودش می آید. در آنجا نیز تأکید می کند که حتماً عامل مسمومیت اش چیز دیگری بوده است، چون با دوستانش تماس گرفته و آنها همگی کاملاً سالم بوده اند و موضوع با تحویل بسته ای از محصولات شرکت به عنوان کادو به مشتری عزیزی که نارضایتی خود را اعلام کرده بود، تمام می شود.

اما نه، کمی صبر کنید. یک فروشگاه بسیار معروف تهران که با مراجعات مکرر فروشندگان شرکت مذکور، تمایلی به خرید اجناس آنها نشان نمی داد، چند روز بعد خودشان تماس می گیرند و سفارش کالا می دهند و در مقابل تعجب کارکنان شرکت تولید کننده ی کنسرو ماهی، می گویند که آن خانم از مشتریان خوب ما است و بیان آن ماجرا، ما را برای کار با شما بسیار ترغیب کرد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟