https://www.bfn.ir/article/33206 پنج اصل مدیریت زمان در فروش موفق
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پنج اصل مدیریت زمان در فروش موفق

  • دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3948
  • RSS

پنج اصل مدیریت زمان در فروش موفق
زمان نمی تواند برای شما بیندیشد، اما مطمئناً می تواند برای شما کار کند. نظیر دیگر سرمایه گذاریها اگر زمان، خردمندانه سرمایه گذاری و به آن حرمت گذاشته شود، موجب برگشتهایی می شود. افراد حرفه ای در فروش مرتباً به دنبال فرصت های سرمایه گذاری برای وقت خود می گردند تا برگشت زمان خود را حداکثر کنند.
اصل شماره 1: برگشت زمان خود را حداکثر کنید.
صرف کردن خردمندانۀ وقت با توجه نشان دادن به نحوۀ مصرف آن آغاز می شود. فقط زمانی که بر آن شدید تا کنترل وقت خود را در دست بگیرید، قدرت جلوگیری از تلف کردن آن را به دست خواهید آورد.
اصل شماره 2: بدانید که چه ساعتی است.
اگر شما هم نظیر اکثر فروشندگانید، کارهای بسیار زیادی دارید که باید انجام دهید، اما وقت کافی برای انجام همۀ آنها ندارید. برای جلو افتادن در چنین جهان پرشتابی، باید از اینکه چه ساعتی است آگاه باشید.
اصل شماره 3: وقت خود را مدیریت کنید.
مدیریت وقت، یک فراگرد شخصی است. برای تغییر عادات قدیمی کاملاً پابرجا، نیاز به یک تعهد قوی است. طبق قانون 20/80، ما 80 درصد از نتایجمان را از 20 درصد از کارهایی که می کنیم، می گیریم. این آمار، مشاهدات ما را در این زمینه که زمان زیادی را صرف وقت تلف کنها و تعهدات می کنیم، تأیید می کند. اگر بتوانیم آن 20 درصد را به 30 درصد برسانیم، تصور کنید که چه تأثیری برکارایی زمانمان خواهد داشت!
اصل شماره 4: از ابزار صحیح استفاده کنید.
یک فرد حرفه ای (از جمله کارآفرین فروش) فردی است که برای انجام یک وظیفه یا کار در سطح قابل قبول کارشناسی، با بهره گیری از ابزار تجارت برای تقویت کارایی و اثربخشی، به او پول پرداخت می شود. من از اینکه به دفعات می بینم فروشندگان مشغول انجام دادن کار خود با ابزار نامناسبند، تعجب می کنم. این به مثابۀ آن است که آنان از داشتن شرایط لازم برای حرفه ای شدن، معاف شده اند.
اصل شماره 5: فعال باشید، نه واکنشی
فکر می کنم تا 75 درصد از اوقات روز ما صرف نشان دادن واکنش به نیازها و درخواستهای دیگران، نظیر مشتریان، مدیران، مشتریان داخلی، خانواده، و دوستان می شود. ما دائماً در معرض بمباران تقاضاها بر روی اوقات محدودمان هستیم که نمی گذارد به هدفهای کلی و عملیاتی خودمان دست یابیم. جای تعجب ندارد که از داشتن کارهای زیاد برای انجام دادن در وقت محدود دچار ناکامی شویم.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟