فرآیند 8 مرحله ای برای اندازه گیری ارزش مشتریان، آنچه را که برای مشتریان مهم است اندازه بگیرید و تجربه ای عالی برای کانال های ارتباطی به وجود آورید

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه بيست و يکم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 178


هر شرکتی باید بتواند میزان موفقیت تبلیغات خود را محاسبه کند و بر اساس نتایج بدست آمده تبلیغات محصولات را بودجه بندی نماید برای اینکار از شاخص نرخ بازگشت سرمایه ROIاستفاده می شود

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه نهم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 231


همه افراد در برخي شرايط غير قابل پيش بيني و تحريک پذير مي شوند.اگر تفاوت ميان انسان ها را يک موهبت و نه يک مسئله بدانيد، مي توانيد به خوبي موقعيت هاي دشوار را اداره کنيد ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 251


مشتری منفی گرا هميشه نيمه خالي ليوان را مي بينند و براي خرید محصول یا خدمات شما بيشتر بر عواقب منفي آن تاکيد دارد تا نتايج مثبت

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه دوم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 297


مشتری هميشه منتقد با کلمات نيشدار و انتقادات بي مورد خود، کارمندان شما را آزار مي دهند و انرژی پرسنل شما را در تماس های بعدی روز کاری تحلیل می برند راه حل برخورد با مشتری همیشه منتقد ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه سي بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 279


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1395 اکثر شرکتها در فکر خرید هدایای تبلیغاتی هستند.شناخت بازار هدف شما را قادر می سازد تا مشوق ها و هدایای تبلیغاتی جذابی را برای فعالیت های پیشبرد فروش ارایه کنید

  • نویسنده:مولود عزیزی
  • پنج شنبه بيست و هشتم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 242


استاندارد مدیریت شکایات مشتری ISO 10002 درمورد شکایات مشتریان است که شکایات مشتریان رامنابع اطلاعاتی مفید و رایگانی می داندکه مشتریان اطلاعاتشان را به راحتی دراختیار سازمان قرار می دهند

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 258


مدیریت رفتار با مشتری ایزو ۱۰۰۰۱ دارای دستورالعملهایی برای استفاده توسط شرکت شماست مخصوصا برای برای کسب و کارهای کوچک

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 263


مدتی پیش به مغازه عینک فروشی در خیابان حکیم نظامی مراجعه کردم فروشنده خیلی تحویل گرفت، با دقت و توجه عینکها رو پیشنهاد می داد اما ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 259


نسبت به دهه گذشته ما امروزه خودروهای بهتری سوار می شویم خانه ها و نوع چیدمان و روش زندگی ما عوض شده است کمتر کسی را می بینیم که گوشی هوشمند نداشته باشد اما هنوز هم در مدیریت کسب و کار از روش‌های پیشین استفاده می کنیم

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 304


ایجاد و مدیریت رابطه با تک تک مشتریان (حتی با میلیون مشتری) بازاریابی تک به تک نام دارد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه دوم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 268


مودب بودن و رفتار توام با نزاکت در شکل گیری یک برداشت اولیه مثبت نقش به سزایی دارد. مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند. همه ما در دوران کودکی اصول اولیه رفتار مودبانه را آموخته ایم و ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه بيست و نهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 291


بررسی های روانشناختی نشان داده است افراد به هنگام ارزیابی دیگران به اطلاعات اولیه که به دست می آورند بهای بیشتری می دهند تا اطلاعاتی که بعدا بدست می آورند به عبارت دیگر به احتمال زیاد افراد آنچه را که در شروع کسب می کنند درست و صحیح می پندارند

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه بيست و پنجم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 309


پیش گویی دکتر محمد حسن ادیب در همایش اتاق بازرگانی تبریز هشتاد درصد فعالین اقتصادی در سال 94 و 95 و 96 از چرخه اقتصاد خارج شده و خواهند شد . (30درصد) در سال 1394 و 30درصد در سال 1395 و 20 درصد مابقی در سال 1396

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه سيزدهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 293


گرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله ی متفاوتند، ولی در حقیقت دو روی یک سکه اند. مهارت هایی که شما برای ارائه ی خدمات دهی عالی از آن ها استفاده می کنید، تفاوت زیادی ندارند با مهارت هایی که برای فروش لازم دارید. این ده مهارت از نظر ما اساس فروش محسوب می شوند.

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • شنبه يازدهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 261


روش هایی کلیدی در زمینه ی تلاش بیشتر برای مشتری به ویژه وقتی که بخواهید از اهرم ابتکار عمل برای جبران استفاده کنید عبارتند از: بخشش به منظور ایجاد حسن نیت، بخشش به منظور جبران، تخفیف به منظور قدردانی، تخفیف به منظور جبران، قبول هزینه های اضافی برای قدردانی، قبول هزینه های اضافی برای جبران، برقراری تماس های شخصی برای ایجاد حسن نیت، برقراری تماس های شخصی برای جبران

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • چهارشنبه هشتم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 283


تعریف ابتکار عمل در جبران کردن این است که شما یا شرکت شما با تمایل قلبی قدردانی خود را به مشتری ها نشان دهد و تجربیات بهتری در آن ها ایجاد کند که باعث شود آن ها دوست داشته باشند که مشتری شما باشند. اگر بخواهیم رک بگوییم ارائه ی خدمات خوب وقتی که همه چیز به خوبی پیش می رود و مشکلی نیست آسان است. آزمودن واقعی کیفیت خدمات دهی به طور واقعی در چگونگی برخورد شما با شرایط مشکل تعیین می شود.

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • دوشنبه ششم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 310


کارکنانی که از هوش اجتماعی بالاتری برخوردارند، از تمام قوای حسی یعنی حواس پنجگانه حداکثر بهره مندی را خواهند داشت تا بدون پرسش و پاسخ مشتری، او را ارزیابی کنند. هوش کلامی این کارکنان در درک واژه های مشتری ستودنی است.

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • شنبه چهارم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 305


"گوش کردن با دقت" یا "شنیدن اثربخش" مستلزم به کارگیری انرژی فراوانی است. تنها کسانی که حاضرند این انرژی را برای گوش دادن اختصاص دهند، می توانند از عمق سخنان مشتری آگاه باشند.

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • چهارشنبه اول دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 268


"ارزش طلایی زمان" هر روز بیشتر و بیشتر برای بشر آشکار می شود. سال ها پیش می شنیدیم ارزش زمانی طلا و اکنون در دنیای پر سرعت می شنویم که "ارزش طلایی زمان". زمان عنصر نایابی است که با از دست دادن آن، هرگز با هیچ کالای گران قیمت و نفیسی نمی توانید آن لحظه را به چنگ آورید.

  • نویسنده:زهرا چنکوک
  • دوشنبه بيست و نهم آذر ۱۳۹۵
  • بازدید: 309

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...