• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806


برنامه بازار یابی به دقت بیان می کند که چه کسی،چه کاری را در چه زمانی، کجا و چطور انجام دهد تا به هدفهای خود برسد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه يازدهم مرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 44


ارزیابی متوازن در سال 1996 توسط کاپلان و نورتون برای ارزیابی عملکرد سازمانها چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، و یادگیری و رشد، پیشنهاد شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 45


خلاصه وظایف و مسوولیتهای شغل مدیر فروش و رابطه شغل مدیر فروش با مشاغل دیگر مانند کارشناس فروش ،مدیر وکارشناس مالی، مدیران ارشد و ... در این مطلب توضیح داده خواهد شد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه سي خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 179


نرم افزار ویتایگر vtiger CRM یکی از معروفترین نرم افزار های CRM رایگان OpenSource است که بسیار مورد توجه کاربران ایرانی است.یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار محدود نبودن تعداد مشتریان و تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار ویتایگر است

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 101


نرم افزار crm رایگان است با شعار «نرم افزار CRM متن باز برای دنیا» که بسیار شبیه به نرم افزار SugerCRM است محدودیت تعداد کاربر و محدودیت تعداد مشتریان ندارد.نرم افزاری برای اتوماتیک کردن و ساده کردن فعالیتهای بخش فروش و خدمات مشتری وکاربر دارد.

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه سيزدهم خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 295


نرم افزار crm رایگان نرم افزار هایی هستند که به صورت رایگان و OpenSource اما با محدودیتهایی خاص در اختیار مشتریان قرار می گیرند.بعضی از نرم افزار crm رایگان محدودیت تعداد مشتریان و برخی دیگر محدودیت تعداد کاربری که از نرم افزار استفاده می کنند وجود دارد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید: 522


مارپیچ مرگبار قیمت گذاری Pricing death Sprial چرا قیمت گذاری مهم است و چرا شرکت ها از انجام درست آن ناتوانند؟

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه شانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۶
  • بازدید: 439


فرآیند 8 مرحله ای برای اندازه گیری ارزش مشتریان، آنچه را که برای مشتریان مهم است اندازه بگیرید و تجربه ای عالی برای کانال های ارتباطی به وجود آورید

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه بيست و يکم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 689


هر شرکتی باید بتواند میزان موفقیت تبلیغات خود را محاسبه کند و بر اساس نتایج بدست آمده تبلیغات محصولات را بودجه بندی نماید برای اینکار از شاخص نرخ بازگشت سرمایه ROIاستفاده می شود

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه نهم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 640


همه افراد در برخي شرايط غير قابل پيش بيني و تحريک پذير مي شوند.اگر تفاوت ميان انسان ها را يک موهبت و نه يک مسئله بدانيد، مي توانيد به خوبي موقعيت هاي دشوار را اداره کنيد ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 771


مشتری منفی گرا هميشه نيمه خالي ليوان را مي بينند و براي خرید محصول یا خدمات شما بيشتر بر عواقب منفي آن تاکيد دارد تا نتايج مثبت

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه دوم اسفند ۱۳۹۵
  • بازدید: 723


مشتری هميشه منتقد با کلمات نيشدار و انتقادات بي مورد خود، کارمندان شما را آزار مي دهند و انرژی پرسنل شما را در تماس های بعدی روز کاری تحلیل می برند راه حل برخورد با مشتری همیشه منتقد ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه سي بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 695


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1395 اکثر شرکتها در فکر خرید هدایای تبلیغاتی هستند.شناخت بازار هدف شما را قادر می سازد تا مشوق ها و هدایای تبلیغاتی جذابی را برای فعالیت های پیشبرد فروش ارایه کنید

  • نویسنده:مولود عزیزی
  • پنج شنبه بيست و هشتم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 483


استاندارد مدیریت شکایات مشتری ISO 10002 درمورد شکایات مشتریان است که شکایات مشتریان رامنابع اطلاعاتی مفید و رایگانی می داندکه مشتریان اطلاعاتشان را به راحتی دراختیار سازمان قرار می دهند

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 618


مدیریت رفتار با مشتری ایزو ۱۰۰۰۱ دارای دستورالعملهایی برای استفاده توسط شرکت شماست مخصوصا برای برای کسب و کارهای کوچک

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 596


مدتی پیش به مغازه عینک فروشی در خیابان حکیم نظامی مراجعه کردم فروشنده خیلی تحویل گرفت، با دقت و توجه عینکها رو پیشنهاد می داد اما ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 496


نسبت به دهه گذشته ما امروزه خودروهای بهتری سوار می شویم خانه ها و نوع چیدمان و روش زندگی ما عوض شده است کمتر کسی را می بینیم که گوشی هوشمند نداشته باشد اما هنوز هم در مدیریت کسب و کار از روش‌های پیشین استفاده می کنیم

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 651


ایجاد و مدیریت رابطه با تک تک مشتریان (حتی با میلیون مشتری) بازاریابی تک به تک نام دارد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه دوم بهمن ۱۳۹۵
  • بازدید: 680


مودب بودن و رفتار توام با نزاکت در شکل گیری یک برداشت اولیه مثبت نقش به سزایی دارد. مشتری ها برای رفتار مودبانه ارزش قایلند. همه ما در دوران کودکی اصول اولیه رفتار مودبانه را آموخته ایم و ...

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه بيست و نهم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 587


بررسی های روانشناختی نشان داده است افراد به هنگام ارزیابی دیگران به اطلاعات اولیه که به دست می آورند بهای بیشتری می دهند تا اطلاعاتی که بعدا بدست می آورند به عبارت دیگر به احتمال زیاد افراد آنچه را که در شروع کسب می کنند درست و صحیح می پندارند

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه بيست و پنجم دي ۱۳۹۵
  • بازدید: 673

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...