• دفتر اصفهان : 03136254616
  • دفتر تهران : 02166753806

نرم افزار مدیریت سفارشات

از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد


امکان ثبت سفارش توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.


امکان صدور کد رهگیری جهت رهگیری سفارشات توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.


امکان ثبت سفارش توسط پرسنل

درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.



ثبت سفارش  در نرم افزار فرادیس CRM


ایجاد گردش کار به همراه آلارم شروع به کار

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.


هندل کردن سفارش

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.




آخرین اخبار شرکت فرادیس

رادشید ، تولید کننده انواع ردیاب خودرو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و بیش از 30 نمایندگی و عاملیت فروش در سراسر کشور، جهت مدیریت سیستم خدمات پس از فروش مشتریان و نیز سیستم مدیریت عاملهای فروش خود اقدام به تهیه سیستم جامع فرادیس نمود.

  • یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶
  • بازدید: 42



مجتمع تولیدی گازهای طبی و صنعتی اردستان مجهزترین و مجرب ترین تولید کننده پیشرو در بازارهای داخلی که در زمینه تولید گاز کربنیک

  • سه شنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۶
  • بازدید: 95
آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس
اضافه شدن امکان کپی کردن یک فاکتور

یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶

اضافه شدن آیکون فاکتور برگشت از فروش در قسمت مشخصات فاکتور فروش

سه شنبه سي آبان ۱۳۹۶

امکان ثبت پرونده ی مرتبط با دو شخص متفاوت

یکشنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۶

امکان مشاهده ی ریز فاکتور و پیش فاکتور در پرونده

شنبه بيست و نهم مهر ۱۳۹۶

امکان اضافه کردن پیوست بصورت چند انتخابی

شنبه بيست و دوم مهر ۱۳۹۶

اضافه شدن امکان طراحی و تغییر قالب فاکتور و پیش فاکتور

شنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۶

اضافه شدن چاپ بارکد و بارکد Reader به سیستم

چهارشنبه پانزدهم شهريور ۱۳۹۶

اتصال به حسابداری تدبیر

شنبه بيست و هشتم مرداد ۱۳۹۶

امکان تعریف داشبوردهای مدیریتی توسط پرسنل

دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶