نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

هشدار جدی به کاربران نرم افزار فرادیس مراقب ویروس باجگیر باشید

  • يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3501
  • RSS

هشدار جدی به کاربران نرم افزار فرادیس مراقب ویروس باجگیر باشید

هشدار جدی به کاربران نرم افزار فرادیس مراقب ویروس باجگیر باشید

احتراما با توجه به آسیب های جدی که ویروس باجگیر به اطلاعات سیستم های کامپیوتری بیش از ۷۲ کشور جهان وارد کرده است لطفا مدیران نرم افزار در اسرع وقت اقدام به کپی کردن نسخه پشتیبان دیتا بیس و آرشیو فایلهای نرم افزار فرادیس CRM بر روی حافظه جانبی مانند سی دی ، هارد اکسترنال ، مموری فلش و ... نمایید هشدار جدی:در صورت آلوده شدن اطلاعات دیتا بیس و آرشیو فایلهای نرم افزار فرادیس CRM به ویروس باجگیر امکان بازیابی اطلاعات وجود ندارد

ویروس باجگیر چیست؟

این ویروس داده‌ها را رمز کرده و سپس درخواست 300 دلار در قالب بیت‌کوین در قبال رمز گشایی آن و اجازه دسترسی صاحبان اطلاعات را می‌کند. سپس عنوان می‌کند که اگر تا 3 روز مبلغ پرداخت نگردد میزان درخواستی آنها دو برابر خواهد شد و اگر مبلغ تا 7 روز پرداخت نگردد، داده‌های رمز شده حذف خواهند شد. این ویروس همچنین یک فایل با نام !Please Read Me!.txt به جا می‌گذارد که شامل متنی است که اعلام می‌کند که چه اتفاقی افتاده و باج ‌ درخواستی به چه صورت باید پرداخت شود.
ویروس wannacrypt فایل‌هایی با پسوندهای .backup .tiff .djvu .mpeg .class .java.accdb .sqlitedb .sqlite3 .lay6 xltm .pptm .ppsm .ppsx .ppam .potx .potm .sldx .sldm .vmdk . vsdx .onetoc2 .jpeg .docb .docm. dotm .dotx .xlsm .xlsb .xltx. docx .xlsx .pptx را رمزگذاری می‌کند.
این ویروس به دیگر سیستم‌ها با بکارگیری آسیب پذیری کد اجرایی SMBv2 remote در سیستم‌های ویندوزی انتقال پیدا می‌کند (MS17-010). سازمان‌ها می‌بایست مطمئن شوند که آخرین به روز رسانی امنیتی ویندوز و به خصوص MS17-010 را به منظور جلوگیری از انتشار آن نصب کرده‌اند.
تعدادی از سازمان‌ها که بیشتر آنها در اروپا هستند متاثر از این باج افزار شده‌اند. در زیر نوشته یک پزشک از یکی از بیمارستان‌های لندن که تحت تاثیر این باج افزار قرار گرفته آمده است:
همه چیز از کار افتاده است، هیچ نتیجه آزمایشی نداریم، هیچ گروه خونی در دسترس نیست، تمام عمل‌های جراحی کنسل شده است. تاکنون رمزگشای این ویروس موجود نیست و در همان ساعات اولیه فعالیت باج افزار بیش از 74 کشور عمدتا در اروپا و آسیا را تحت تاثیر قرار داده است. این ویروس به سرعت در حال گسترش است و به تمامی قاره‌ها نفوذ کرده است.

راههای مقابله با ویروس باجگیر

غیر فعال کردن SMBv1 با استفاده دستور Disable-WindowsOptionalFeature –Online –FeatureName smb1protocol به کاربران کمک می‌کند تا مانع از آلودگی شوند.
آپدیت‌های جدید گاهی شامل Patchهای آسیب پذیری هستند که ممکن است باج افزارها از آن استفاده کنند. لذا باید به محض ارائه وصله های امنیتی جدید سیستم را به روز رسانی مجدد نمود.
ایمیل‌ها یکی از اصلی‌ترین روش‌های انتشار باج افزار است. مراقب ایمیل‌های ناخواسته باشید. به ویژه ایمیل‌هایی که ضمیمه آن‌ها فایل‌های مایکروسافتی هستند. مطمئن شوید که ایمیل‌ها را از منبع مطمئن دریافت کرده‌اید و برای باز کردن فایل‌های ضمیمه، ماکرو را فعال نکنید.
پشتیبان گیری از داده‌های حساس ساده‌ترین راه برای مبازره با این باج‌افزار است.
شایان ذکر است این ویروس از آسیب پذیری ویندوزی استفاده کرده واقدام به آلوده کردن سیستم‌ها نموده است. سیستم آلوده نیز سیستم‌های متصل به شبکه را آلوده کرده و این فرآیند ادامه می‌یابد. در صورت به روز رسانی سیستم عامل و دیفندر آن، از ابتلای سیستم جلوگیری به عمل می‌آید.


نویسنده : سارا توقیری

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟