https://www.bfn.ir/News/33416 اولین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در اردیبهشت برگزار شد 1396
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اولین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در اردیبهشت برگزار شد 1396

  • دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4627
  • RSS

اولین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در اردیبهشت برگزار شد 1396

اولین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در اردیبهشت برگزار شد 1396

اولین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM همراه با آموزش نرم افزار CRM پنج شنبه 21 اردیبهشت 1396 با حضور همه کارمندان شرکت ژوبیتن تولید کننده پنجره دوجداره Upvc و آلومینیوم همچنین پرسنل مرکز تغذیه و مشاور دکتر دغوغی در شرکت بهبد فرادیس برگزار شد

مطالب تئوری آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

متاسفانه بسیاری از مدیران و کارشناسان فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM را فقط یک نرم افزار می دادند وبا مفهوم واقعی CRM آشنا نیستند همین امر باعث شده شرکت بهبد فرادیس برای افزایش سطح دانش مشتریان خود کلاسهای آموزشی ویژه ای برگزار نمایید تا سطح دانش مدیران و کارشناسان فروش را افزایش داده و استفاده ازتوانومندیهای سازمانی را به حداکثر ممکن برساند

سرفصل مطالب آموزش CRM

  • اهمیت و آینده مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گارتنر و فارستر
  • CRM مفاهیم مقدماتی و پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتری
  • ابعاد فکری ،اجتماعی و تکنولوژی CRM
  • مدیریت ارتباط با مشتری اهداف پیاده سازی CRM
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM تعاملی آموزش
  • آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM عملیاتی
  • آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM تحلیلی

مطالب آموزشی نرم افزار CRM

  • آشنایی با پروفایل مشتری در نرم افزار CRM
  • و ثبت اطلاعات بدست آمده از CRM تعاملی آشنایی باجمع آوری، دسته بندی ،
  • آموزش کامل مدیریت وظایف،وظایف دوره ای و مدت دار
  • آموزش مدیریت پرونده ها در نرم افزار CRM
سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر
آموزش CRM

نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟