https://www.bfn.ir/News/13137 پیاده سازی نرم افزار crm فرادیس در شرکت آواطب
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پیاده سازی نرم افزار crm فرادیس در شرکت آواطب

  • سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5769
  • RSS

پیاده سازی نرم افزار crm فرادیس در شرکت آواطب

نرم افزار CRM فرادیس با تمامی امکانات از قبیل سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ، سیستم مدیریت پروژه ها، سیستم خدمات پس از فروش، ارسال و دریافت پیامک و ایمیل و سیستم انبار، فاکتور زنی ، نرم افزار کلوب مشتریان ، نرم افزار حسابداری به همراه سیستم ضبط مکالمات تلفنی و کالر ID در این شرکت پیاده سازی و مستقر گردید.
مجموعه آوا طب سپاهان درسال 88 و با هدف تولید، فروش و ارائه خدمات پس ازفروش دستگاه های مرتبط با حوزه درمان و تجهیزات پزشکی درشهر اصفهان فعالیت خود را به مدیریت آقای مهندس ترک زاده آغاز نموده و هم اکنون یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی بیمارستانی می باشد.
لازم به ذکر است که شرکت آواطب به علت حجم سنگین سفارشات خود و نیز به دلیل آینده نگری بلند مدت مدیریت، اقدام به پیاده سازی سیستم CRM و نیز کلوب مشتریان نمود.

با پیاده سازی نرم افزار CRM در شرکت آواطب امکانات زیر برای مشتریان فراهم گردیده است:
  1. ارسال و دریافت نظرات مشتریان از طریق سایت و نیز نظرسنجی های تلفنی و حضوری
  2. ارسال کد رهگیری سفارش مشتریان به صورت آن لاین از طریق پیامک و امکان رهگیری سفارشات از طریق سایت شرکت
  3. اطلاع رسانی آن لاین و مرحله به مرحله از روند خرید و یا دریافت خدمات به صورت پیامک
  4. اطلاع از شماره بارنامه و اطلاعات ارسال بار با پیامک
  5. نظارت مشتری بر مراحل خرید و یا درخواست خدمات از طریق اینترنت و اطلاع از اقدامات انجام شده CRM بر پروژه های مرتبط با مرکز
  6. و دسترسی سریع مشتری به خدمات و محصولات و لزوم پاسخگویی در سریعترین زمان

نرم افزار CRM فرادیس چگونه پیاده سازی می شود؟

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس توسط مشتری، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس توسط کارشناسان شرکت بهبد فرادیس آغاز می شود.
پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای پاسخگویی سریعتر به مشتریان است.


نویسنده : مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟