نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت زمان

  • دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5030
  • RSS

مدیریت زمان

"ارزش طلایی زمان" هر روز بیشتر و بیشتر برای بشر آشکار می شود. سال ها پیش می شنیدیم ارزش زمانی طلا و اکنون در دنیای پر سرعت می شنویم که "ارزش طلایی زمان". زمان عنصر نایابی است که با از دست دادن آن، هرگز با هیچ کالای گران قیمت و نفیسی نمی توانید آن لحظه را به چنگ آورید.


مدیریت زمان

از دیگر سو، زمان دارای قاتلان حرفه ای است. "تلفن" یکی از این قاتلان حرفه ای است. جلسات بدون برنامه، افرادی که از شما بدون وقت قبلی راهنمایی و مشورت می خواهند، همگی در زمره ی نابود کنندگان وقت شما هستند.

"مهارتهای ارتباطی" حکم می کند در زمان نسبتاً مشخص، فعالیت هایی آغاز و انجام یابد. قرار است به گلایه و شکایات مشتریان رسیدگی شود. اما قرار نیست پای درد دل مشتریان بنشینید! شما "سنگ صبور" مشتریان نبوده و نیستید. اما وظیفه دارید در زمان های مناسب، حرفهای آنان را خوب بشنوید و اقدامی را انجام دهید که "مشتری" قلباً از شما می خواهد. فراموش نکنید که اگر دل به دل مشتری بدهید، برخی از آنها می خواهند شما را در دل مشکلات خانوادگی، اجتماعی، سیاسی غرق کنند!


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

کارکنان شما و یا خود شما باید این تیزبینی را داشته باشید که برای رسیدگی به گفته های مشتریان که در قالب پیشنهاد یا اعتراض اعلام می شود به اندازه ی مناسب وقت گذرانی کنید. گاه یک مشتری حرفهای فراوانی دارد. باید بتوانید به سرعت ارزیابی کنید که این مشتری از نوع "مشتری های پر حرف" است یا از نوع مشتری های کمیاب و نادری است که برای حرف هایش باید ارزش بالایی قائل شوید!


زمان

اگر مشتری پر حرفی است، محترمانه اما به سرعت او را به یکی از کارکنان رده ی پائین تر انتقال دهید تا وقت افراد اصلی شما را کمتر بگیرد. اگر مشتری دانایی است که اتفاقاً حرفهای متعددی دارد، او را به مقام بالاتر ارجاع دهید. این رفتار شما کاملاً مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد. چرا که احساس می کند مقام و شأن او را در نظر گرفته اید و او می تواند با شخصی صحبت کند که قدرت تصمیم گیری بالایی دارد و به رأس قدرت سازمان شما نزدیک شده است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟