نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

شرایطی که بله گفتن به مشتری غیر ممکن است

  • دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3054
  • RSS

شرایطی که بله گفتن به مشتری غیر ممکن است

هیچ کسب و کاری در دنیا نمی تواند همواره به همه ی خواست های مشتری بله بگوید و در دنیای کسب و کار باقی بماند. دوست داشته باشید یا نداشته باشید شرایطی پیش می آید که لازم است به مشتری ها نه بگویید، مانند:

مقررات دولتی

در مورد کسب و کار شما (بسته به نوع آن) مقررات دولتی خاصی اعمال می شود. برای مثال اگر در بانک کار می کنید مجبورید به مشتری ای که مایل است که حساب تجاری باز کند و بهره نیز بگیرد نه بگویید (قوانین دولتی پرداخت بهره به حساب های تجاری را ممنوع کرده است).


شرایطی که امکان ندارد بتوان به مشتری بله گفت

قانون

شرکت ها باید با قوانین دولتی خود را تطبیق دهند. برای مثال اگر مؤسسه ی کرایه ی اتومبیل داشته باشید و مشتری نتواند گواهی نامه ارائه کند، شما نمی توانید به او اتومبیل اجاره دهید. حتی اگر او را شخصاً بشناسید.

مقررات و سیاست های شرکت

محدودیت هایی وجود دارد، نه از نظر دولتی بلکه از نظر بخشی از قوانین شرکت که به نحوه ی کار آن شرکت مربوط می شود. برای مثال اگر شما در یک خرده فروشی کار کنید نمی توانید، بدون داشتن رسید، جنس یک مشتری را پس بگیرید.

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تمام شدن جنس

به هر دلیل جنسی که مشتری طلب می کند تمام شده. برای مثال شما در یک بستنی فروشی کار می کنید و مشتری وارد می شود و با هیجان سفارش یک بستنی دوبل شکلاتی می دهد که رویش نیز کرم ریخته شده باشد و شما همین الان آخرین بستنی دوبل شکلاتی را فروخته اید.


نه گفتن

فقط امکانش وجود ندارد

بعضی اوقات مشتری درخواستی دارد که فقط امکانش نیست. برای مثال شما آرایشگر هستید و یکی از مشتریان شما که موهای خیلی کوتاهی دارد در حالی که روی صندلی نشسته است مدلی می خواهد که لازمه اش این است که مویش هشت سانت بلندتر باشد!


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟