نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

وقتیکه فکر می کنید مشتریان آماده خرید هستند

  • چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2579
  • RSS

وقتیکه فکر می کنید مشتریان آماده خرید هستند

زمانیکه تقریبا اطمینان حاصل کرده اید مشتری برای خرید آماده شده است، چه می کنید؟ میانگین فروشندگان مستقیما تقاضای سفارش می کنند. در بسیاری مواقع این حرکت کاملا درست است، اما در دیگر مواقع درست نیست. وقتیکه به اشتباه وارد این مرحله از پروسه فروش شده باشید، به سختی می توانید آن را جبران کنید – بازسازی مجدد احساسات مشتری در سطحی که به سوی تصمیم گیری پیش برود.


آماده خرید

بجای اینکه نگران انجام اقدام درست باشید، عاقلانه این است که امتحان کنید از آنچه شنیده اند چقدر درک کرده اند. یکی از محتمل ترین استراتژی هایی که هم از سوی مبتدیان و هم از سوی فروشندگان کهنه کار نادیده گرفته می شود، تمام کردن امتحانی یا آزمایشی است. این آزمایش پیش از درخواست تصمیم نهایی صورت می گیرد. این امتحان، یک سوال است که به شما اجازه می دهد پیش از درخواست خرید، احساس آنها را در خصوص محصول مورد آزمایش قرار دهید. این کار به شما کمک می کند از موقعیت هایی که در جواب درخواست شما برای خرید، آنها نکته جدیدی را مطرح می کنند و به این ترتیب نیروی جنبشی شما را می گیرند، احتراز کنید. یک سوال آزمایشی می تواند به سادگی این جمله باشد: "جان، تا اینجا نظرت در مورد همه اینها چیه؟" سپس منتظر پاسخ او می شوید. در اینجا شما فرصت بسیار خوبی خواهید داشت که دست از صحبت بکشید، مکث کنید و ببینید آیا کار خود را بدرستی انجام داده اید.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

اگر پاسخ جان مثبت باشد، حال نوبت درخواست سفارش است. اگر هر گونه تردیدی وجود داشته باشد، ممکن است لازم باشد از او بخواهید احساسش را توصیف کند. این کار از فشارها خواهد کاست و احتمالا مسیری را برای ادامه فروش و تلاشی برای تمام کردن مجدد باز می کند.


مشتریان

بعضی از افراد کاملا محو آنچه می گویید می شوند و خود را در شرایطی می یابند که با تمام گفته های شما موافقت می کنند. سپس رفته رفته احساس می کنند برای تصمیم گیری تحت فشار قرار گرفته اند و عقب نشینی می کنند. این مراحل بسیار سریع برای آنها اتفاق می افتد و آنها لازم می بینند روند حرکت را آهسته تر کنند. شما باید خود را برای مواجهه راحت و ملایم با این شرایط مهیا کنید. پرسیدن از چگونگی احساس آنها، و یا اینکه آیا درک می کنند چرا مشتریان فعلی شما تا این حد نسبت به پیشنهاد شما هیجان زده اند، روشی بسیار عالی برای گرفتن نبض خرید آنهاست.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟