نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

رویکردهای کیفیت

  • شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3559
  • RSS

رویکردهای کیفیت

- رویکرد تعالی

رویکردهای مختلف کیفیت مبانی خاصی دارند، اگر چه هرکدام از آن ها بر ابعاد مختلفی از کیفیت تمرکز می کنند و هیچ کدام شان همه ابعاد را لحاظ نمی کنند.

تعریف اول، دیدگاه تعالی کیفیت است که اشخاص می توانند آن را از طریق تجربه، تشخیص دهند.

این تعریف، اغلب توسط مشتریان مورد استفاده می گیرد و در آن تعالی با کلمات برتر و عالی مترادف و هم معنی است. در این تعریف، فرض بر این است که کیفیت به طور کامل و جامع قابل تشخیص است. البته تعالی مفهومی ذهنی و انتزاعی است و نیز استانداردهای برتری کیفیت ممکن است بین مدیران و مشتریان متفاوت باشد. از این رو، تعریف کیفیت طبق این رویکرد، برای مدیران،ارزش عملیاتی کمتری دارد و آن را نمی توان به عنوان مبنایی مؤثر بر تصمیم گیری مدیران به حساب آورد.


رویکردهای کیفیت

- رویکرد مبتنی بر ارزش

رویکرد کیفیت مبتنی بر ارزش با استفاده از تئوری مطلوبیت اقتصاد و هزینه ها و قیمت ها، تعریف می شود. که بیان ساده آن همان ارائه محصول یا خدمت با هزینه و قیمت قابل قبول است.

این تعریف از کیفیت مبتنی بر این نکته است که مصرف کنندگان اغلب کیفیت را در ارتباط با قیمت مورد توجه قرار می دهند. این رویکرد زمانی مطرح شد که فیگنبام، کیفیت را با عنوان بهترین، برای شرایط مشخص مشتری تعریف کرد.

شرایط نیز استفاده واقعی داشتن و قیمت محصول است.

شرایط رقابتی تجارت باعث می شود شرکت ها به دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتری با حداقل قیمت باشند. رویکرد مبتنی بر ارزش در کیفیت، هم هدف شرکت از لحاظ کردن ویژگی های محصول و هم اثربخشی درونی را در نظر می گیرد.

- رویکرد مبتنی بر مشتری

کیفیت، در رویکرد مبتنی بر مشتری، به وسیله میزان برآورده شدن خواسته ها و نیازهای مشتریان و یا حتی فراتر از آن سنجیده می شود. در این رویکرد، جوزف جوران، کیفیت را با عنوان شایستگی برای استفاده مورد نظر تعریف می کند. این رویکرد، مبتنی بر بازاریابی است. در این تعریف کیفیت، دیدگاه مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به این که مشتریان نیازها و خواسته های متفاوتی دارند، شاخص های کیفیت نیز متفاوت هستند. با وجود ذهنی بودن و تا اندازه ای پیچیدگی این رویکرد، امروزه این تعریف از کیفیت به طور وسیعی به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی TQM مورد قبول واقع شده است.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

- رویکرد مبتنی بر محصول

این رویکرد ریشه در اقتصاد دارد. در این رویکرد، کیفیت مبتنی بر ویژگی های قابل اندازه گیری محصول است و به درجه لحاظ کردن ویژگی های مطلوب در محصول اطلاق می شود.

تاگوچی و کلاوسینک بر کاربرد وسیع تکنیک های طراحی در طراحی محصولات تأکید می کنند. البته یکی از مشکلات تعریف کیفیت در این یکرد، دم اتکی آن ه شاخص ا و شناسه های خارجی است که باعث می شود ارزیب ویژگی های محصول به طور قابل ملاحظه ای بین افراد متفاوت باشد.


کیفیت

- رویکرد مبتنی بر تولید

در رویکرد مبتنی بر تولید، کیفیت به وسیله درصد اسقاطی محصول یا نیاز به فعالیت مجدد جریان تولید سنجیده می شود. این رویکرد، ریشه در مدیریت تولید و عملیات دارد و کیفیت در آن با توجه به درجه انطباق با شاخص ها و استانداردهای مشخص طراحی، تعریف می شود. این رویکرد، در مقابل تمرکز بیرونی رویکرد مبتنی بر استفاده کننده، تمرکز درونی بر عملیات تولید دارد و کیفیت را به عنوان نتیجه عملیات مهندسی و تولیدی مورد توجه قرار می دهد. این تعریف، مبنای کنترل کیفیت آماری است و امکان اندازه گیری دقیق و عینی کیفیت را فراهم می کند، اگر چه ممکن است قابلیت اجرای آن برای خدمات محدود باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟