نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت وفاداری مشتریان

  • چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 8584
  • RSS

مدیریت وفاداری مشتریان

مفهوم وفاداری

مشتری وفادار کسی است که علاوه بر تمام تلاشهای و بازاریابی های شرکتهای رقیب ،همچنان از شرکت ما خرید کنند.
مشتری وفادار بیشتر خرید می کند
مشتری وفادار پول بیشتری می پردازد
مشتری وفادار حساسیت کمتری نسبت به افزایش قیمت نشان می دهد
مشتری وفادار ابزار تبلیغاتی مثبت دهان به دهان محسوب می شود


انواع وفاداری

هیچ سازمانی به جزء سازمانهای انحصاری و سازمانهای دولتی بدون داشتن مشتری وفادار دوام نمی آورند
رنامه وفادارسازی و باشگاه مشتریان در فاز چهارم چرخه اجرایی CRM قراردارد و یکی از اجزا لاینفک مدیریت ارتباط مشتری محسوب می شود.

برنامه وفاداری مشتریان، روشی در بازاریابی هست که باعث افزایش ارزش مشتری از طریق افزایش تعداد دفعات خرید می شود.
وفاداری را می‌توان به دست‌آورد، اما سازمان باید روی این مساله پیوسته و مستمر فعالیت کند، اما ایجاد وفاداری برای همه مشتریان با راهی ثابت و یکسان بدست نمی آید.

مدیران باید بدانند چه مشتریانی را و از چه طریقی می توان وفادار کرد.بايد يک رابطه برنده برنده بين سازمان و مشتري ايجاد گردد، و اين رابطه درصورتي استقرار مي يابد که طرفين احساس کنند که برايشان مزاياي خاصي وجود دارد و به صورت دو قطب يکديگر را جذب کنند .


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

انواع وفاداری

وفاداری واقعی :
وفاداری واقعی :مشتري وفادار و سودآور است . مشتریان پیوسته از شرکت خرید می کنند این نوع وفاداری سود آور است .شرکت در اين حالت بر عميق کردن روابط، تقويت و فاداري و بهينه کردن سودآوري ازطريق فروش محصولات جانبي و فروش بيشتر محصول تمرکز دارد

وفاداری پنهان :
مشتري وفادار بوده ولي سودآور نيست.در اين حالت سازمان بايستي روابط را حفظ کند زيرا مشتري ممکن است ازطريق فروش محصولات جانبي سودآور شود .

وفاداری جعلی:
مشتري سودآور است ولي وفادار نيست.در اين حالت سازمان بايستي بر تشويق و تقويت رابطه و ايجاد وفاداري تمرکز کند .

عدم وفاداری:
مشتري نه وفادار است نه سودآور، در اين حالت احتمال ارزشمندنبودن مشتری وجود دارد این مشتری را به رقیب واگذار کنید. مشتري بی وفا به قيمتها بسیار حساس بوده و تا حد زيادي توسط تبليغات کاذب تحت تاثير قرار مي گيرد.

رضایتمندی مقدمه وفادار سازی

رضایتمندی مقدمه وفادارسازی

یکی از پیش نیازهای وفاداری به ویژه در شرکتهای خدماتی، رضایت مشتری می باشد .
رضایت مشتری شرط لازم (البته نا کافی) برای وفادارسازی مشتری می باشد. رضایت مشتری به تنهایی تضمین کننده آن نیست که مشتری وفادار باشد. اگر خوب فکر کنید مشتریانی را پیدا می کنید که از کار و مسوولیت پذیری شما بسیار راضی بوده اند اما به شرکت دیگری مراجعه کرده اند.

امروزه رضایت مشتری به تنهایی کافی نیست و مدیران شرکتها نباید فقط به رضایتمندی مشتریان دلخوش کنند. شما باید مطمئن شوید مشتری رضایتمند، وفادار هم هست.

هرچند مشتریان وفادار هم ممکن است راضی نباشند و به دلیل اجبار در حال خرید از شما هستند و در اولین فرصت ممکن شما را ترک کنند.

همیشه رضایتمندی مهمتر و مقدمتر بر وفاداری است. رضایت مشتری می تواند باعث وفاداری شود، ولی عدم رضایت باعث می شود مشتریان وفادار خود را هم از دست بدهید

نماد وفاداری


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟