نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ده عادت خوب برای بازاریابان مدرن

  • دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3247
  • RSS

ده عادت خوب برای بازاریابان مدرن
۱- ایمیل ها را بصورت اتوماتیک و بدون طبقه‌بندی مناسب به پایگاه داده خود اضافه نمی کنند. 

۲- محتوایی تولید می کنند که خودشان از خواندن آن لذت ببرند.

۳- نسبت به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی با مراقبت زیاد رفتار می کنند.

۴- به طور پیوسته با بخش پشتیبانی مشتریان صحبت می کنند.

۵- این نکته را فهمیده اند که دوران پس از خرید، درست به اندازه دوران قبل از خرید مهم است. 

۶- به کارکنان و عوامل اجرایی مرکز تماس آموزش های مداوم می دهند که چگونه فرهنگ  و سیاست های برند را رعایت کنند. 

۷- به این موضوع فکر می کنند که چگونه درگیر شدن مشتری با برند را در زمانی که او متمایل است، تسهیل کنند.

۸- درست به اندازه وقتی که برای تولید محتوا صرف می کنند، زمان برای مطالعه تخصیص می دهند.

۹- بازاریابان مدرن خودشان را از وقایع عمومی محیط اطراف مطلع نگه می دارند.

۱۰- زمانی را به ارتباط با بخش مهندسی محصول اختصاص می‌دهند تا فهم درستی از استراتژی های عرضه و خروج محصولات از بازار پیدا کنند.

نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟