شما در حال حاضر به چه گروه یا سازمانی تعلق دارید؟ عضویت و مشارکت در گروه های اجتماعی یا صنعتی می تواند شما را کاملا در معرض دید دیگران قرار دهد. شما بعنوان یک پشتیبان همیشگی گروه شناخته می شوید. مردم بیشتر از حالتی که کاملا یک غریبه باشید از گفتگو کردن با شما احساس راحتی می کنند. چنانچه در یک گروه صنعتی فعالیت زیادی داشته باشید، کمک می کند بعنوان یک حرفه ای برای خود کسب اعتبار کنید. کسانی که هنوز آنها را نمی شناسید، آنگاه که در زمینه تخصص شما سوالاتی داشته باشند به شما مراجعه خواهند کرد.
آیا با اتاق بازرگانی منطقه خود ارتباط دارید؟ با برگزار کنندگان همایش ها چطور؟ اینها دو مورد از بهترین سازمانهایی هستند که فرصت شبکه سازی را در اختیارتان قرار می دهند. چنانچه شبکه سازی به درستی انجام شود، معرفی های شگفت انگیزی از منابع جدید را پیش روی شما قرار خواهد داد. چگونه "شبکه سازی" را بدرستی انجام می دهید؟ اول از همه آماده می شوید. وقتی با فرد جدیدی ملاقات می کنید، روند استاندارد این است که نام وی را بپرسید و ببینید در چه تجارتی فعالیت دارند.
برای من جالب است که اکثر ما، خودمان را با آنچه که انجام می دهیم توصیف می کنیم و نه آنچه که هستیم. برای مثال، گروه کوچکی را در نظر بگیرید که برای یک هدف خاص دور هم گرد آمده اند. در بیشتر موارد رهبر گروه از هر فرد خواهد خواست خودش را معرفی کند و در مورد فعالیت های خود و یا دلیل حضورش در آن گروه توضیح دهد. شما چیزهایی از این قبیل را خواهید شنید: "من ژوزف کالاهان هستم. من یک وکیلم و به این دلیل امروز اینجا هستم چون ..." "من مارتا پترسون هستم. بچه های من به اینجا می آیند. برای همین اینجا هستم تا کمک کنم." ما تمایل داریم خود را با آنچه که انجام می دهیم یا کسی که با وی ارتباط داریم معرفی کنیم.
در فروش، قصد شما این است که از استراتژی توصیف خود بوسیله خدمت یا محصولی که ارائه می کنید بهره بگیرید. نوبت بعد وقتی با کسی ملاقات می کنید هیچگاه نگویید که مسئول فروش شرکت ای بی سی هستید. به آنها بگویید چه منافعی برای آنها فراهم خواهید ساخت. "من تام هاپکینز هستم. من از طریق ارتقا تجربه مشتریان، کمک می کنم تجارت ها به فروش بیشتری دست یابند." اگر گفته بودم، "من یک مدرس فروش هستم،" مردم در مورد حرفه من به پیش داوری می پرداختند. با توصیف خدمتی که ارائه می کنم، این کنجکاوی را ایجاد می کنم تا بیشتر بخواهند بدانند و با این ترتیب آدمهای بیشتری خواهان آشنایی با من خواهند شد.
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..