نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تماس های رودر رو با مشتری

  • چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3304
  • RSS

تماس های  رودر رو با مشتری

مشتری ها به خاطر محصولات به سراغ یک کسب و کار می روند، اما براساس رفتاری که با آنها می شود تصمیم می گیرند که باز هم به آنجا بروند.

ارائۀ خدمات فوق العاده به مشتری ها در هنگام برقراری تعامل حضوری و رودررو با آنها ساده به نظر می رسد. اگر این طور است، پس چرا بعد از اکثر تعاملاتی که با کارمندان بخش ارائۀ خدمات با مشتری ها برقرار می کنیم، احساس بی اهمیت بودن، و حتی بدتر از آن، احساس دیده نشدن و نامرئی بودن به ما دست می دهد؟


تماس های  رودر رو با مشتری

مشتری ها شرطی شده اند که انتظار چندانی نداشته باشند. وقتی با آنها طوری رفتار می کنید که گویی آنها مهمان های مهمی هستند که به محل کارتان دعوتشان کرده اید، احساس ارزشمند بودن می کنند. وقتی طوری با آنها برخورد می کنید که گویی برایتان اهمیت زیادی دارند، آنها احساس می کنند که قدرشان را می دانید و برایشان ارزش قائلید.

ایجاد یک برداشت اولیۀ مثبت در ذهن مشتری به شما کمک می کند تا پایه ریزی ارائۀ خدمات عالی به مشتری ها را به خوبی انجام دهید. مشتری ها در موردتان بر اساس ظاهر، رفتار و اقداماتتان قضاوت می کنند. آیا می دانستید که مشتری ها در هنگام ورود، یک برداشت اولیه هم از کل کسب و کارتان در ذهن خود ایجاد می کنند؟ آنها علاوه بر ایجاد یک برداشت اولیه در مورد خودتان، در مورد کمپانی تان هم بر اساس ظاهر، نما و فضای کلی حاکم بر آن قضاوت می کنند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

کلاه مشتری ها را روی سرتان بگذارید و خود را در جای آنان قرار دهید. به چند کسب و کاری که به تازگی با آنها در ارتباط بوده اید بیاندیشید. چه برداشت اولیه ای از آنها داشتید؟ آیا به این نکته توجه کرده اید که بعضی از آنها به گرمی از شما استقبال می کنند و شما را به داخل دعوت می کنند در حالی که برخورد بعضی دیگر از آنها به قدری سرد بوده که هر لحظه در انتظار لحظۀ خروجتان بوده اید و دوست داشتید آنجا را خیلی زودتر ترک کنید؟

مشتری ها در مورد هر کسب و کاری بر اساس کلیت آن قضاوت می کنند. ارزیابی آنها، به ویژه در هنگام شکل دهی برداشت اولیه شان از شما، با توجه به ظاهر و نحوۀ رفتارتان، ظاهر و حس حاکم بر کسب و کارتان و نحوۀ تعامل شما با آنها شکل می گیرد. مشتری ها در وهلۀ اول به خاطر محصول یا خدماتی که ارائه می دهید به سراغتان می آیند اما تصمیم بعدی آنها مبنی بر ماندن یا رفتن بر پایۀ احساس گرمی یا سردی ناشی از برخورد با شما شکل می گیرد. تفاوت بین این دو حالت می تواند باعث شود آنها دوباره به سراغتان بیایند یا دیگر هیچ وقت به شما مراجعه نکنند.


تماس رودررو

به خاطر داشته باشید که برداشت اولیۀ مشتری ها بر اساس دو مطلب شکل می گیرد، یکی کارمندان و دیگری جو کلی حاکم بر کمپانی. ممکن است یک کمپانی ظاهری آشفته و کارمندانی عالی داشته باشد. از سوی دیگر ممکن است یک کمپانی ظاهری فوق العاده و کارمندانی با رفتارهای بسیار بد داشته باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟