نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اهداف مدیریت شکایت

  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 6500
  • RSS

اهداف مدیریت شکایت

برای هر سازمانی این مسئله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است تا بتواند اهداف ویژه ای جهت رویارویی با شکایات را نهادینه نماید. هدف کلی سیستم مدیریت شکایات حفظ رضایت مشتریان، به حداقل رساندن اثرات نارضایتی مشتریان، شناسایی و بازنگری نقاط ضعف فرآیندی و ساختاری سازمان است. با توجه به این مسئله، اهداف زیر می تواند از به کارگیری سیستم مدیریت شکایات حاصل آید:


- حفظ رضایت شاکیان

حفظ رضایت شاکیان از طریق رسیدگی و پاسخگویی سریع، منعطف و غیر بوروکراتیک بدست می آید که خودمبنایی برای افزایش وفاداری مشتریان به سازمان، حفظ مشتری و ایجاد طرز نگرش و تفکری مثبت در مشتریان نسبت به سازمان است.

مدیریت شکایت

- جلوگیری از هزینه های اضافی که توسط مشتریان ناراضی برای سازمان به بار می آید

اگر مشتریان در صورت بروز مشکل تصمیم بگیرند تا برعلیه ارائه دهنده خدمات شکایت کرده وطلب خسارت کنند، ممکن است به مراجع قانونی و ... مراجعه کنند، اما سازمان از طریق سیستم پاسخگویی به شکایات این امکان را دارد تا مشکل را حل نماید. بنابراین از هزینه های اضافی که ممکن است در اثر پیگیری شکایات مشتری ایجاد شود جلوگیری به عمل می آید.

- به کارگیری یک استراتژی مشتری مدار برای سازمان

یک سیستم شکایت فعال در بردارندۀ یک بیانیه واضح و روشن از سوی سازمان در رابطه با گرایش واقعی سازمان به مشتری مداری است. بنابراین یک سیستم مدیریت شکایات می تواند به منظور توسعه و حفظ تصور مشتری مداری سازمان، در بین مشتریان به کار گرفته شود و هر اندازه شرکت بتواند این تصور را به صورت واقعی تر به مشتریان نشان دهد سطوح رضایت مشتریان افزایش می یابد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

- تاثیر گذاری بر روی ارتباطات کلامی مشتریان با یکدیگر

حفظ رضایت مشتری، نه تنها ارتباطات کلامی منفی مشتریان با یکدیگر را برطرف می کند، بلکه باعث تشویق برای برقراری ارتباطات کلامی مثبت میان مشتریان با یکدیگر می شود.


مشتری مداری

- تجزیه و تحلیل و استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از شکایات

شکایات منابع ارزشمند اطلاعات برای سازمانها به منظور بهبود خدمات و محصولات آنها می باشند و نقطۀ آغازین مناسبی برای درک نقاط ضعف سازمان و پیشنهاد ایده های مناسبی به منظور بهبود ایجاد ابداع و نوآوری در محصولات و خدمات سازمان می باشند. در حقیقت شکایات نقش یک مشاور رایگان برای سازمان را ایفا می کنند.
نهایتاً این که محتوی اطلاعات حاصل از شکایات، باید به طور سیستماتیک برای سنجش کیفیت، برنامه ریزی و کنترل محصولات و خدمات مورد استفاده قرار گیرند.

- کاهش دادن هزینه تولید کالاها و خدمات دارای نقص

پیامد تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از شکایات می تواند نتایج مناسبی را در برداشته باشد که منجر به کاهش هزینۀ تولید کالاها و خدماتی می شود که دچار مشکل و نقصان هستند به عنوان مثال این مسئله باعث می شود تا هزینه ضمانت کالاها و خدمات کاهش یابد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟