نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اصول اخلاقی در دوران سخت فروش

  • چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3246
  • RSS

اصول اخلاقی در دوران سخت فروش

وقتی با چالشی مواجه می شوید که به راحتی می تواند تاثیرات منفی بر درآمد شما داشته باشد، می تواند ترس زیادی را در شما ایجاد کند. در دوران سخت، بروز ترس کاملا عادی است. ما از نداشتن امنیت می ترسیم. این امر می تواند هم درآمد و هم شغل ما را مورد تهدید قرار دهد. ما ممکن است از شکست – یا ظاهر شکست – بهراسیم. این دو از جمله بزرگترین دلایل دلهره و اضطراب در کسانی است که با چالش های عمده ای در کسب و کار مواجه هستند.


اصول اخلاقی در دوران سخت فروش

زمانیکه از موضع ترس عمل می کنیم، همیشه نمی توانیم منطقی باشیم. تفکر غیر منطقی و اضطراب می توانند ما را به انجام کارهایی وادار کنند که بعدا باعث پشیمانی ما خواهند شد. حتی ممکن است مجبور شویم به مشتریان، همکاران و اعضای خانواده خود دروغ های مصلحتی بگوییم. ممکن است به اعمالی دست بزنیم که با رفتارعادی ما مغایرت داشته باشند مانند از قلم انداختن اطلاعات مهمی که ممکن است مانع از انجام یک فروش بشوند. یا فروش یک محصول به مشتری که واقعا به آن نیاز ندارد. به عبارت دیگر، انجام هر کاری که به فروش منجر شود صرف نظر از اینکه به نفع مشتری هست یا نه. متاسفانه، این عملکردها می توانند به بروز چالش های بیشتری نسبت به آنچه که در ابتدا با آنها مواجه بوده ایم بیانجامند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

لطفا این کار را نکنید. با انتخاب روش ساده تر، سقوط در مارپیچی را که در آن گرفتار شده اید سرعت نبخشید. اگر چه ممکن است بطور موقت، بخشی از استرس و درد شما را تسکین بخشد، هرگز رضایت طولانی مدت را نصیب شما نخواهد کرد. در واقع، ممکن است برای باقی عمر گریبانتان را بگیرد یا الگوی بدی را برای آینده آغاز کند.


زمانی که مجبوریم تحت استرس تصمیم گیری کنیم، به هوشیاری زیادی نیاز داریم. اگر کسی هستید که عادت کرده اید دروغ مصلحت آمیز بگویید یا در ارائه خود میانبر زدن را منطقی می بینید، عضلات تصمیم گیری – منطقی خود را ضعیف می یابید و تصمیم های نادرست می گیرید. منطقی نمایاندن انتخاب های ضعیف نوعی دروغ گفتن به خود است – و اگر در مورد سازمان تان باشد، شما به همه دروغ گفته اید.


آموزه هایی ساده در مورد اخلاق

آموزه هایی ساده در مورد اخلاق :

  1.  از این قانون طلایی پیروی کنید، آنگونه رفتار کنید که مایلید با شما رفتار شود.
  2.  قطب نمای اصول اخلاقی شخصی خود را تنظیم کنید و هر چه را که می گویید و در کسب و کار و زندگی خود بدان عمل می کنید با آن بسنجید.
  3.  صادق باشید.اگر همیشه صادق هستید، اگر هرگز به مشتریان خود دروغ نمی گویید، هیچگاه نباید نگران پاک کردن رد پای خود باشید. حتی مارک تواین نیز در این باب صحبت کرده است. وی گفته است، اگر راستگو هستید لازم نیست چیزی را به خاطر بسپارید.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟