https://www.bfn.ir/Article/33470 5 دلیل اصلی مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

5 دلیل اصلی مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

  • دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 6130
  • RSS

5 دلیل اصلی مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

5دلیل اصلی مدیر فروش شرکتها برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

در سال 1390 زمانی که اولین ورژن نرم افزار فرادیس CRM نرم افزار آماده معرفی به بازار شده بود مهمترین دغدغه شرکت ما معرفی این نرم افزار به مدیران شرکتها بود بازیابی اولیه CRM بر پایه مقالات، معرفی و آموزش مدیریت ارتباط بامشتری به مدیران بود.

بازاریابی تلفنی و بازاریابی محتوایی از مهمترین ابزار بازاریابی ما بود با وجود تلاشهای زیاد و بازاریابی گسترده، فروش نرم افزار ما عموما یک نسخه در ماه و به شهر تهران محدود می شد.

امروزه بعد از گذشت 8 سال بازاریابی تلفن ما در حد صفر شده است و امروز تماسهای مشتریان با شرکت ما به شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرمان، شیراز،رفسنجان، بابل و ... افزایش یافته است.

سالهای اولیه معرفی CRM نرم افزار اولین سول ما از مشتریان این بود جناب آقای /سرکار خانم با چه هدفی نرم افزارCRM برای سازمانتان پیاده سازی می کنید???

1- یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش

اولین و مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است

CRM نرم افزار با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند در صورتی که از سررسید تاریخ رد شود و پرسنل پیگیری را به اتمام نرساند با رنگ قرمز به همراه مدت زمان تاخیر همچنان روی میز کار نرم افزار جلوی چشم هستند و تا زمانی که انجام نشوند همین جا می مانند.

با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود

نرم افزار CRM,فراموشی,کسب و کار

2- دسترسی سریع به اطلاعات مشتری

اکثر مدیران فروش از نبود برنامه جامعی برای ثبت اطلاعات و دسترسی سریع به اطلاعاتی که عموما دسته بندی هم نشده اند شکایت دارند .

کارهای دستی مانند اکسل و کاغذ یا استفاده از نرم افزار های نامرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری مانند حسابداری (حسابداری نرم افزار مدیرت امور مالی است) زمان با ارزشی که باید صرف بازاریابی و فروش شود هدر می دهد اطلاعات مشتری بین واحدهای مختلف شرکت در حال گردش است که به دلیل مجتمع نبودن اطلاعات، همکاری ضعیفی بین واحد های شکل می گیرد و امکان به اشتراک گذاری امن میان پرسنل شرکت وجود ندارد.

مدیران توقع دارن به راحتی و با چند کلیک به اطلاعات مشتریان بر اساس سابقه مشتری دسترسی داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درست و سریع بگیرند.

مدیر فروش شرکتی قصد دارد قبل از حضور در نمایشگاه برای مشتریانی که سال قبل در نمایشگاه از غرفه شرکت بازدید داشته اند یک پیامک تبلیغاتی بفرستد و علاوه بر تشکر از بازدید سال گذشته برای بازدید مجدد اطلاع رسانی کند در نرم افزارCRM با انتخاب نحوه آشنایی و کلیک دگمه جستجو در کسری از ثانیه همه مشتریان شرکت کننده در نمایشگاه انتخاب می شوند.

3-حفظ رابطه بلند مدت با مشتری

چندین سال تجربه همکاری با شرکتهای مختلف به ما آموخته که بسیاری از کسب و کارهابرای حفظ مشتری اهمیتی قایل نبودن و فقط به جذب مشتری و فروش لحظه ای اهمیت می دادند اما شرایط اختصاصی چند سال اخیر با کاهش تعداد مشتریان، مدیران را متوجه این اشتباه کرد در سال گذشته مدیران توجه بیشتری به حفظ رابطه بلند مدت نشان دادند و به دنبالل تجهیزات و راهکارهای مدیرتی از جمله نرم افزار CRM بودند

4-امنیت اطلاعات مشتریان

نگران کننده ترین دغدغه مدیران امنیت اطلاعات مشتریانی است که حاصل سالها تلاش و صرف هزینه های زیاد بازاریابی است اطلاعات نگهداری شده در فایهای اکسل به راحتی از طریق مموری یا اینترنت قابل انتقال است. عمده ترین نگرانی های مدیران فروش در بخش امنیت اطلاعات

  1. وابستگی بیش از حد به پرسنل به دلیل مکتوب نشدن همه پیگیریها
  2. کپی برداری از فایل ها، دسترسی و افشاء اطلاعات
  3. دسترسی غیر مجاز به اطلاعات محرمانه
  4. دستکاری کردن عمدی یا سهوی اطلاعات
  5. عدم همکاری نیروی انسانی و استخدام شدن همین نیروها در شرکتهای رقیب

با CRM پیاده سازی نرم افزار در کسب و کار خود با تعیین حق دسترسی به هر کاربر یا گروه کاربری می توانید 4 عمل مشاهده، ثبت ، ویرایش و حذف اطلاعات کنترل نمایید. همچنین در صورت تغییر اطلاعات تاریخچه ای از اطلاعات حذف شده یا تغییر کرده در اختیار شما قرار خواهد گرفت در صورتی که مورد تایید شما نباشد به حالت اول برگردانده شود. با حفظ امنیت امکان کپی برداری، تغییر یا دستکاری و انتقال اطلاعات مشتریان بدون کسب اجازه از مدیر امکان پذیر نیست. از زمان ورود کاربر به نرم افزار تا زمان خروج کاربر همه فعالیتهای کاربر بر حسب زمان انجام ثبت خواهد شد.

با نرم افزار CRM وابستگی به پرسنل،کپی برداری و دستکاری عمدی یا سهوی اطلاعات از کسب و کارتان حذف می شود

امنیت اطلاعات مشتری,نرم افزارCRM

5-منظم کردن فرآیند بازاریابی و فروش

برنامه بازاریابی کلیه فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی پرسنل شرکت برای دستابی به اهداف فروش است.

وظیفه اصلی بخش بازاریابی معرفی محصول ، ایجاد علاقه برای مشتری ، کسب اعتماد مشتری ، تحریک مشتری به خرید و نهایتا فروش قطعی به مشتری است. عموما مجموعه ای از تبلیغات باعث خرید کردن مشتری از شما خواهد شد.

اکثر مدیران فروش از بی نظمی در اجرای برنامه بازاریابی که نتیجه ساعتها هدف گذاری، طراحی ، مشورت و برنامه ریزی است ناراضی هستند.

شما به کمک نرم افزار CRM می توانید برنامه بازاریابی هفته، ماه و سالهای آینده را به خوبی و به صورت اتوماتیک و با حداقل کردن نیروی انسانی اجرا و مدیریت کنید.


نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟