https://www.bfn.ir/Article/33224 CRM در بازار امروز
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

CRM در بازار امروز

  • سه شنبه ۱۵ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3176
  • RSS

CRM در بازار امروز
از لحاظ مفهومی برای CRM تعابیر مختلفی شده است، بعضی آن را مدیریت ارتباط با مشتری تعبیر نموده اند و بعضی دیگر آن را بازاریابی بر اساس ارتباط با مشتری گفته اند. و آقای کوتابه در کتاب بازاریابی جهانی خود از آن به عنوان بازاریابی براساس بانک اطلاعاتی نام برده است.
به گزارش انجمن بازاریابی کانادا رشد استفاده از CRM در این کشور در سالهای اخیر حالت انفجاری داشته است.طبق پیش بینی ها به طور سالیانه 15 درصد رشد خواهد نمود. با این وجود بسیاری اعتقاد دارند در سال های اخیر سرمایه گذاری در این زمینه به اندازه ای که باید نبوده است.
کاتلر اعتقاد دارد CRM از قطعی ترین پیشرفتهای مثبتی است که در زمینه بازاریابی در سال های اخیر اتفاق افتاده است. به دلیل اینکه هر چقدر شرکتی در رابطه با مشتریان و چشم اندازشان بیشتر بداند، قادر است موثرتر با دیگران رقابت کند.
بررسی دیدگاه های کاتلر در سال های اخیر بیانگر اعتقاد او به اهمیت این موضوع است. فراهم کردن زمینه های استفاده از CRM در شرکت ها مهم است. هنگامی که تکنولوژی نوینی را به سازمانی با ساختار سنتی می افزاییم، حاصل تنها سازمانی سنگین تر و کندتر می باشد. در حقیقت پیش از آنکه شرکتی بر روی CRM سرمایه گذاری نماید نیاز به خلق فرهنگی سازمانی که مبتنی بر مشتری مداری دارد و می باید سازمان را به جای اطلاعات محور، بازار محور ساخت. پس از سرمایه گذاری، افراد در همه بخش های شرکت، اعم از تولیدی و مالی و فنی و بازرگانی می تواند از داده ها و تحلیل آنها، برای فهم بهتر رفتار با مشتریان استفاده کنند.
چالش اصلی این است که بدانیم چه موقع CRM یک سرمایه گذاری مناسب می باشد و چطور از آن می توان بطور موفق استفاده نمود. برای تصمیم گیری در مورد استفاده از CRM به چهار سؤال زیر باید پاسخ داد:
هزینه و قیمت مستقیمی که استفاده از CRM دارد؟
چقدر زمان لازم است تا سیستم عملیاتی شود؟
چه سود ناخالصی در بلند مدت برای شرکت خواهد داشت؟
طی مدت زمان چند ماه افزایش فروش سرمایه گذاری اولیه را پوشش خواهد داد؟
مشکل اصلی هنگامی است که بحث بر سر آنالیز اطلاعات است، غرق شدن شرکتها در اطلاعات مشتریان می باشد. این اطلاعات که به تدریج وارد شرکت شده اند، در تمامی بخش ها و مدیریت ها پخش بوده و در دیتابیس ها و برنامه های اجرایی مدفون شده اند. برای مقابله با این مشکل بیشتر به CRM روی آورده اند.مدیران زیرک تلاش می کنند اطلاعات مشتریان خود را در هر تماسی حتی اگر کوتاه باشد به دست آورند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟