https://www.bfn.ir/Article/3105 دستورالعمل یا شیوه ی رسیدگی به شکایات مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

دستورالعمل یا شیوه ی رسیدگی به شکایات مشتری

  • يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 7637
  • RSS

دستورالعمل یا شیوه ی رسیدگی به شکایات مشتری
یکی از مهم ترین  موارد اشکال در رضایت مشتریان، نامشخص بودن، ابهام و یا فقدان استاندارد و روش معین برای دریافت، پردازش و رسیدگی و بالاخره جبران خسارات و پاسخ گویی به شکایات مشتریان است.
در این زمینه بسیاری از سازمان های بزرگ تولیدی و خدماتی دنیا، دستورالعمل، آیین نامه یا شیوه نامه هایی با تصویب مقامات ارشد سازمان برای رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مشتریان تهیه اجرا می کنند.
این دستورالعمل ها نوعا شامل مباحث زیر باید باشد:
  1. تعریف هدف
  2. دامنه و کاربرد از نظر جغرافیایی یا شمول بر انواع محصولات یا مشتریان و یا واحدهای مختلف زیر مجموعه ی تشکیلات
  3. معرفی واحد یا واحدهای مسئول پاسخ گویی
  4. معرفی محل یا واحد مسئول دریافت شکایات
  5. تعیین و تصریح حدود اختیارات واحد مسئول پاسخ گویی
  6. تعریف نوع و مورد شکایت مانند:عدم انجام کاری که افراد یا دستگاه خاص مورد نظر باید انجام دهد.وجود ناخالصی در محصول
    اشکال دربسته بندی محصولات
    عدم تطابق نمونه با محصول تحویل داده شده.
    کسری در وزن محصول تحویل داده شده.
    و ده ها مورد دیگر
  7. روش دریافت شکایت مانند تلفنی، پستی، حضوری، اینترنتی و ...
  8. روش اعلام وصول و تعیین تاریخ مراجعه ی مشتری شاکی یا تاریخ حمل و تحویل کالای مورد شکایت به مشتری
  9. روش پرداخت خسارت
  10. تعیین دادگاه صالحه برای رسیدگی، در صورت عدم توافق مشتری شاکی با مدیریت شکایات مشتریان..


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟