https://www.bfn.ir/Article/3091 گارتنر ارزیابی نرم افزارهای فروش و بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

گارتنر ارزیابی نرم افزارهای فروش و بازاریابی

  • يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4284
  • RSS

گارتنر ارزیابی نرم افزارهای فروش و بازاریابی
گارتنر شرکت تحقیقاتی و مشاوره در زمینه IT و ارزیابی نرم افزارهای فروش و بازاریابی آمریکایی است
شرکت گارتنر سالانه شرکتهای ارایه دهنده نرم افزارهای CRM  راارزیابی می کند
مدل گارتنر در زمینه CRM
1- تایین چشم انداز سازمان بر اساس معیارهای مدیریت ارتباط با مشتری
2- استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
3- پیاده سازی تجربه مشتری
4- فرهنگ سازی  سازمان
5- فرآیند سازی CRM  
  • فرآیند سازی نقاط تماس مشتری
  • فرآیند سازی مدیریت شکایات
  • فرآیند مدیریت رضایت
  • شناسایی فرآیندهای کلیدی
  • شناسایی فرآیندهای  موثر بر ارزش مشتری
6- داده کاوی
7- تکنولوژی
8- شاخصهای اندازه گیری


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟