https://www.bfn.ir/Article/3088 چگونگی رفتار رودررو با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

چگونگی رفتار رودررو با مشتری

  • دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3685
  • RSS

چگونگی رفتار رودررو با مشتری

1-    فرض اول این است که مشتری، مهمان عزیزی است.
2-    با مسلم دانستن فرض بالا، پیش دستی در اسلام و احوالپرسی گرم و صمیمانه.
3-    ایستادن و لبخند زدن
4-    بر زبان راندن نام و القاب مشتری
5-    معرفی کامل خود و ارائه ی کارت هویت شغلی
6-    تماس چشم در چشم به مدت 20 ثانیه
7-    دست دادن با توجه به سن و جنسیت
8-    تعاریف کردن محلی برای نشستن یا آزادی داشتن مهمان برای جست و جو و انتخاب
9-    اعلام آمادگی برای کمک به مشتری
10-    طرح یک سؤال آزاد و سعی در کشف نیاز مشتری
11-    گوش دادن فعال (گوش دادن با تمام وجود ) به مشتری و ثبت اطلاعات در ذهن
12-    تفکیک و تجزیه ی آنچه که مشتری بیان داشته است
13-    خلاصه کردن، مانند: پس شما یک اتومبیل 6 سیلندر، شاسی بلند، ژاپنی یا کره ای می خواهید! یا: پس شما یک آپارتمان 150 متری در منطقه ی شمال شهر، نزدیک به اتوبان ها با اجاره ی ماهیانه 2 میلیون تومان می خواهید!
14-    اعتماد سازی (اشاره به رضایت مشتریان قبلی، اشاره به گواهی نامه های کیفیت مانند ایزو و غیره )
15-    خود را به جای مشتری قرار دهید و از دریچه ی چشم او به موضوع نگاه کنید
16-    اعتراضات و شکایات احتمالی مشتری را با خود مرور کنید
17-    به مشتری نشان دهید که برای شما مهم است
18-    به او اطمینان دهید که هیچ عجله و فشار و اجباری در بین نیست
19-    راجع به خدمات بعد ا فروش و گارانتی و وارانتی زودتر از این که مشتری سؤال کند، صحبت کنید
20-    فروش را مسلم فرض کنید و به فکر راه حل های موازی باشید. مثلا: این دو اتومبیل فقط اختلاف رنگ دارند..، سفید می پسندید یا مشکی؟
21-    پذیرایی از مهمان عزیز را فراموش نکنید
22-    تماس های چشمی را تکرار کنید
23-    ادب و اتیکت و تواضع و تعریف از سلیقه ی مشتری را فراموش نکنید
24-    در صورت خرید نکردن مشتری، او را تا آستانه ی خروج از محل، بدرقه و از او تشکر کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟