https://www.bfn.ir/Article/23165 سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4741
  • RSS

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
واژه CRM مخفف عبارت Customer Relationship Managment به معنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
امروزه شرکت ها برای بقا در بازارهای رقابتی احتیاج به سیاست هایی دارند تا بتوانند با آشنایی با نیازها و رفتارهای مشتریان، ارتباطی سودمند با آنها برقرار کنند و هزینه فعالیت ها را نیز کاهش دهند.
CRM  یک شگرد بازاریابی است که به وسیله آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می شود تا مشتری حفظ شود و به یک مشتری دائمی تبدیل شود.
روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار می باشد. همیشه حق با مشتری است، این مهمترین اصل در CRM است.
CRM  می تواند موجب فروش بیشتر شود.روابط قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در کسب و کارها است.
CRM  همانند فرایندی است که باعث می شود تا اطلاعات گوناگونی از مشتریان، فروش، اثربخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت در پاسخ گویی مشتری و نیز تمایلات بازار را یک مرتبه جمع آوری کنیم.
هدف از استفاده سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) افزایش درآمد، ایجاد وفاداری مشتری، کاهش هزینه می باشد.
CRM  امکان تغییر رویه شرکت را از محصول مداری به مشتری مداری فراهم می کند. اصلی ترین ایده مدیریت ارتباط با مشتری کمک به شرکت ها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن بهترین دید نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی است که هر مشتری برای سازمان به وجود می آورد. با توجه به این ایده می توان به مشتریان خدمات بهتری ارائه نمود، محصولات جانبی مؤثرتر ارائه می شود، گردش مالی مشتریان را افزایش داد، مشتریان جدیدتری پیدا کرد، برای عقد قراردادهای فروش به کارمندان فروش کمک کرد و به آسانتر کردن فرایندهای فروش و بازاریابی کمک کرد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟