https://www.bfn.ir/Article مقالات بهبد فرادیس
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش


اگر تو را متهم به کار خلافی کردند یا از تو خواستند کار خلافی بکنی، پاسخ مناسب و مستدلی را در دفاع از خودت ارائه کن و دنبال شغل دیگری بگرد. اگر سازمان به دنبال جابه جایی وظیفه ی شغلی تو با یک تکنولوژی جدید است، دنبال شغل دیگری نگرد تا همان کار قبلی را انجام دهی. کار با آن تکنولوژی را یاد بگیر.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه بيست و دوم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 2299


از گردش شغلی استقبال کن، بویژه در رابطه با مشاغل کلیدی نزدیک به مسند قدرت. یک برنامه ی سه ساله برای گردش شغلی داشته باش. تلاش کن که خودت را به عنوان یک توسعه دهنده و تصمیم ساز به دیگران بشناسانی.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه بيست مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 1856


رخ دادن تغییرات و جابه جایی های برنامه ریزی نشده ی شغلی می تواند هیجان انگیزترین اتفاق ممکن باشد. این پیشنهادهای نامعمول را پیشنهادی عالی در مسیر شغلی تلقی کن.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه هجدهم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 1798


جستجوی شغل شبیه سیبل نشانه گیری است. شما در نقطه ی وسط قرار داری. در حلقه ی اول کسانی هستند که تو را می شناسند و دوستت دارند، ولی امکان و توانایی کمک کردن به تو را ندارند. در حلقه های بیرونی کسانی هستند که دوست دوستان و بستگان تو هستند. اینجا همان جایی است که شغلها قرار دارند.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 2326


و بیشتر ما به کار اعتیاد داریم و اگر سرگرم نباشیم، حالمان بد می شود. کارهایی را انتخاب کن که دوست داری: فقط به پر کردن وقتت اکتفا نکن. همه ی مشاغل را به صورت پروژه هایی ببین که در آنها غوطه ور می شوی. ناجی غريق بودن می تواند یک پروژه ی غوطه وری و آشنایی با اقیانوس شناسی و کمکهای اولیه باشد. معاون اجرایی بودن می تواند یک یک پروژه ی غوطه وری در مدیریت و دیپلماسی باشد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه سيزدهم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 2226


اگر ستاره راک یا ورزشکار حرفه ای نیستی که مدیر برنامه ای را پشت سر خود دارد مهمترین چیزی که باید در هنگام برنامه ریزی برای شغلت بدانی این است: آن را مال خودت کن. مال خود کردن شغل به منبع پیروزیهای همیشگی بدل می شود.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه يازدهم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 1198


اگر آخرین جایی که برای ارتقای کیفی محصولات با اعمال تغییرات به سراعش می روی بخش خدمات مشتریان است، به همین صورت توقع داشته باش که مشتریان هم به سراغ آن نروند. زیستن در همان جو و فضای جغرافیایی - زمانی که مشتری واقعی یا قرضی) در آن زیست می کند، بسیار ارزشمند است.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه هشتم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 818


همانند معاملات زمین و املاک و امریکن آیدل ، بخش خدمات مشتریان (یا فقدان آن) یکی از بحثهای رایج روزگار ما است. ما می خواهیم با یک شخص حقیقی در بخش خدمات مشتریان حرف بزنیم، ولی نمی خواهیم بابت آن پول اضافی پرداخت کنیم.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه ششم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 1230


بیشتر مشکلات بزرگ، بزرگتر از چیزی هستند که واقعا به نظر می رسند. تغییرات واقعی و موفقیتها وقتی اتفاق می افتند که شما می شنوید: من این نکته را در شغلم به کار می برم، من متعاقب استفاده از این، تغییر را احساس می کنم و باعث بازگشت سرمایه میشود.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه چهارم مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 1200


مسئولان فروش و فروشندگان باید سردسته ی خوشبین ها و تشویق کنندگان سازمان باشند. اگر اینگونه نیست تغییراتی ایجاد کن. هدف از به کارگیری کارمندان این است که کار شعبه اسانتر و صفها کوتاهتر شوند. وقتی کارکنان شروع به شمردن تعداد معاونین و مدیران می کنند؛ یعنی تعداد آنها بیش از اندازه است.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه اول مهر ۱۴۰۰
  • بازدید: 861


به نظر می رسد که در بیشتر سازمانها بدبینی نسبت به تغییر و سازماندهی مجدد وجود دارد. من می توانم این بدبینی را درک کنم. این بدبینی اغلب فشار خون را تا حد ترسناکی بالا می برد و منجر به مشکلات و اختلالات بزرگی می شود، بدون اینکه فرد خودش متوجه باشد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه سي شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1149


دست کم ۵۰ درصد هر پروژه عبارت است از: در کنار هم قرار دادن فهرست کارهای روزانه یا همان برنامه ریزی. اگر یکی از کارکنان اعلام کرد که یکی از عزیزانش را از دست داده و داغدار است نباید از او بخواهی که گواهی فوت ارائه کند.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه بيست و هشتم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1210


وقتی مأموریتی را به کسی می سپاری باید از خودت بپرسی: آیا از پس آن برمی آید یا نه؟ آیا برای این کار مناسب است یا نه؟ آیا می داند چطور باید انجامش دهد یا نه؟ چسباندن برچسبهای کوچک جهت یادآوری برروی مانیتور افراد، هرگز جایگزین مدیریت کردن و برقراری ارتباط موثر نمی شود.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه بيست و پنجم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1411


زمانی یکی از کارکنان بانک بزرگی که با آن کار می کردم به من گفت که این واحد، یک مدیر با برچسب زرد دارد. بی درنگ منظورش را فهمیدم. ماجرایی که او بعدا تعریف کرد واکنش اولیه ام را تأیید کرد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه بيست و سوم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 801


وقتی یک نمونه ی آزمایشی از محصولی را برای تعداد زیادی از حضار ارائه می کنی، یک نسخه ی پشتیبان تهیه کن و در دسترس داشته باش. اگر رئیس جمهور، مقام یا مشتریان اصلی در سالن حضور دارند، علاوه بر نسخه ی پشتیبان، یک چکیده و خلاصه ی اجرایی هم آماده کن.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه بيست و يکم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1078


دستور بده در جلسه نوشیدنی توزیع کنند تا حضار احساس خستگی نکنند. وقتی می گویی چند لحظه استراحت می کنیم، سریعتر این کار را بکن، ممکن است برخی افراد منتظر رفتن به دستشویی باشند. جلساتی را که قبلا برگزار شده اند ارزیابی کن، آنهایی که ضروری هستند را ادامه بده و آنهایی که لازم نیستند را متوقف کن.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه هجدهم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 895


تعداد جلسات خیلی زیاد است. آنها بر تمام زندگی ما مسلط شده اند. افراد به دشواری می توانند در فواصل بین جلسات به کار واقعی برسند و به پیغامهای صوتی و ایمیل ها رسیدگی کنند. من افراد زیادی را می شناسم که حضور در جلسات، فشار زیادی بر زندگی آنها وارد می کند؛ زیرا بهایی که باید بابت این جلسات متعدد بپردازند کار کردن تا دیروقت یا در آخرهفته ها است و دوری از خانواده).

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه شانزدهم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 931


نحوه ی خواندن صورت وضعیتهای مالی را یاد بگیر و سعی کن از آنها سر در بیاوری. نوشتن مکاتبات اداری را یاد بگیر (مثل نامه ی قدردانی با نامه ی ارائه ی پیشنهادات). قدرت تحملت را نسبت به مشکلات و بی نظميها خیلی زیاد کن راضی تر و خرسندتر خواهی شد.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • پنج شنبه يازدهم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 905


فرستادن توصیه ها و پیامهای خیلی زیاد برای فرزندان یا کارمندان، ناخواسته این معنا را تداعی می کند که آنها کارشان را بلد نیستند. نقطه مقابل قفل شدن، پذیرش ریسک است. وقتی امور دچار گیر و پیچ شدیدی می شوند، میل به انجام ریسک را در درونت افزایش بده.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • سه شنبه نهم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1200


از پارادوکس آبیلین" برحذر باش، یعنی شرایطی که در آن تمام افراد کاری را انجام می دهند که هیچ کس آن را نمی خواهد؛ زیرا افراد نمی توانند ذهنیتشان را درست کنند. یاد بگیر مثل اسفنج باشی، همه ی چیزها و کسانی را که در اطرافت هستند به دقت ببین. اطلاعات خودبه خود سروکله شان پیدا می شود.

  • نویسنده:فاطمه محمدقاسمی
  • یکشنبه هفتم شهريور ۱۴۰۰
  • بازدید: 1

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...